Firma Manta S.A., największy polski dostawca sprzętu RTV i AGD oraz Oficjalny Partner Ekstraklasy, wprowadza na polski rynek nowy tablet o oznaczeniu MID1010 3G. Produkt został zaprojektowany z myślą o osobach szukających szybkich i wydajnych urządzeń. Tablet doskonale odnajdzie się w licznych zastosowaniach zarówno w pracy jak i w domu.
Kto z naszej branży nie zna produktów marki Avery? To od wielu lat ceniony dostawca etykiet do wszystkiego. Ich zastosowanie jest tak szerokie, że ogranicza nas wyłącznie nasza wyobraźnia lub brak potrzeb. Jeśli jeszcze nie znasz zastosowania etykiet marki Avery Zweckform - już dziś możesz je przetestować. Wystarczy, że zrobisz jeden krok.
Reklama zewnętrzna (określana też jako outdoor, out of home) jest jedną z najstarszych i jednocześnie najpopularniejszych form promocji. Jej dwie główne cechy to proste przedstawienie produktu (bazujące na nośnych symbolach i chwytliwych hasłach) oraz wysoka częstotliwość kontaktów z przekazem (z racji wielu punktów reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej). W artykule przedstawiamy, jakie zmiany dokonują się w out of home i wyjaśniamy, dlaczego będzie to wciąż jeden z najważniejszych środków promocji.
Niewielkie projektory potrafią dużo więcej, niż sugeruje ich ?kieszonkowość?. Mimo pozorów nie zostały stworzone tylko i wyłącznie dla rozrywki. Skrywają w sobie spory biznesowy potencjał.
XI-sta edycja targów RemaDays 2015 za nami - jak było i czy nadal warszawskie spotkanie cieszy się tak dużym zainteresowaniem - o tym rozmawiamy z wystawcami oraz uczestnikami targów.
Żyjemy w coraz bardziej połączonej gospodarce. Klienci, współpracownicy oraz dostawcy są rozsiani po całym globie, a łączą ich informacje. Przywiązani do tej łączności czujemy coraz większą potrzebę mobilności. Dziś wiele informacji biznesowych musi być dzielonych, przetwarzanych, magazynowanych, indeksowanych i przeszukiwanych. W związku z tym niemal 80 procent firm chce zużywać mniej papieru i zastąpić go cyfrowymi dokumentami - w części lub nawet całej firmie.
Pokolenie Y... Czy należy się go obawiać, czy wystarczy je zrozumieć? O metodyce działania z młodymi ludźmi zwanymi czasem Pokoleniem Supermarketu opowiada nam Matylda Walczyna HCM Consultant w firmie Impactive.
Powiedzenie, że skuteczna reklama jest dźwignią handlu przestała być postrzegana przez firmy jako ogólnik lansowany przez agencje reklamowe. Przekonało się o tym wielu startujących na rynku ze swoimi produktami. Jakiego typu forma promocji może być najbardziej przyjazna klientom?
Więcej…Zawodowi cukiernicy i piekarze obchodzą swoje święto 15 marca, ponieważ w tym dniu przypada wspomnienie ich patrona ? św. Klemensa. Dzięki nim możemy zajadać się smacznymi ciastami czy bułkami. A co mamy zrobić, jeśli jesteśmy na diecie. Mamy dla Was rozwiązanie idealne.
Więcej…