11 i 12 października w Golden Flor Plaza w Warszawie odbyły się dwudniowe kontraktacje firmy ROZETTE we współpracy z firmą M&Z. Na jednym z najwyższych pięter warszawskiego budynku aż zaroiło się od kolorowych pluszaków, skarbonek, gniotków. Nie zabrakło jednak oferty, której dotychczas nie znaliśmy w asortymencie firmy z Łowicza.
Młode mamy, zainspirowane własnymi potrzebami a dokładniej twórczością własnych dzieci, 2 lata temu wymyśliły produkt, który miał w pełni umożliwić dzieciom zabawę z farbkami, kredkami, plasteliną. W maju tego roku, pierwsza partia innowacyjnego kombinezonu i maty trafiła na rynek. O swojej ofercie, planach na przyszłość opowiada nam Monika Skaja, Prezes firmy SGM-Kids Sp. z o.o., która jest właścicielką marki GetDirty, co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Pobrudź się".
Podczas jesiennej edycji targów organizowanych przez warszawską hurtownię Abro, mieliśmy przyjemność odwiedzić nadzwyczaj kolorowe i świąteczne stoisko firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia swojej działalności. O najnowszej ofercie, oraz kolejnych hitach rynkowych opowiada nam właścicielka firmy - Kinga Stefańska - Boszhard.
Hit za hitem, czyli jak firma ROZETTE świętuje swoje urodziny? O początkach, wzlotach i upadkach oraz oczywiście kolejnej ogólnopolskiej niespodziance rozmawiamy z właścicielką firmy - Kingą Stefańską-Boszhard.
Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je Kinga Stefańska-Boszhard, właścicielka firmy Rozette - to nie tylko poduchy do przytulania. To także synonim emocji, które możemy wyrazić także poza komunikatorami internetowymi czy też portalami społecznościowymi.
Wraz z Nowym Rokiem nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego w Canon Polska. Od 1 stycznia 2019 r. stanowisko to objął Wilbert Verheijen, który wcześniej – od 2016 roku – pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Canon Eurasia z siedzibą w Stambule.
Więcej…Dla wielu właścicieli prowadzących własną działalność gospodarczą, czy firm z branży MSP dużym wyzwaniem jest już założenie ciekawego i użytecznego serwisu internetowego. Takiego, który będzie wizytówką firmy: przedstawi jej profil, ofertę, sukcesy, zadowolonych klientów oraz ułatwi z nią kontakt.
Więcej…