"We're like diamonds in the sky" - śpiewała swego czasu Rihanna. My tych diamentów obecnie mamy aż nadto. A wszystko dzięki firmie ROZETTE, która w tym sezonie wraz z marką Besties, nomem omen, wzbogaciła naszą branżę.
Trzymając się kluczowych haseł marki, czyli “odkrywaj siebie” oraz “odkrywaj możliwości”, MemoBe przedstawia kolekcję tablic edukacyjnych dedykowanych dzieciom. Tym sposobem zaprasza najmłodszych do ośmiu tematycznych przygód, które łączą edukację z elementami zabawy.
Badanie Mediapanel, opracowane przez Wirtualnemedia.pl wskazuje, że Netflix w sierpniu bieżącego roku odwiedziło 12,73 mln internautów. To odrobinę więcej, niż w miesiącu poprzednim. Zasięg Netfliksa także się nie zmienił i wynosi 42% z hakiem.
Nie mogliśmy się doczekać, aż będziemy mogli zdradzić Wam szczegóły nowego projektu marki Faber-Castell. Czy mamy tu kogoś z Krakowa? Jeśli tak, to właśnie Was ten projekt może szczególnie przypaść do gustu.
Kreatywne markery Artix Chromax z podwójną końcówką i tuszem na bazie alkoholu zapełniły półki sklepowe w specjalistycznych punktach sprzedaży!
O tym, że wokół nas są marki znane przez większość dobrze wiemy. Czy wiemy jednak, które z nich niezmiennie od wielu lat znajdują się na liście Top Ten?
MemoBe zachęca do spojrzenia na tablice korkowe w bardziej kreatywny i odkrywczy sposób. Zgodnie z hasłem marki - ?Odkrywaj możliwości? - proponuje wykorzystanie tego produktu nie tylko, jako nośnika informacji. Zapraszamy do zapoznania się z tymi kreatywnymi pomysłami!
Misją marki Oxford jest wspieranie każdego w jego ambicjach i dążeniu do obranego celu. Tyczy się to zarówno młodszych i starszych klientów. Kredki Oxford powstały z myślą o najmłodszych, ale nie tylko. Dzięki nim każdy może przenieść swoje wyobrażenia i najskrytsze pragnienia na papier. Moc kolorów, nasycone barwy, najwyższa jakość Oxford i nowoczesne podejście do potrzeb konsumentów dają narzędzie, dzięki któremu każdy mały i duży artysta pokoloruje swój świat w tonacjach, jakie odpowiadają jego nastrojom i emocjom. Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia!
Produkty na licencji Coca-Coli są bardzo popularne i szeroko dostępne na rynku. Coca-Cola to globalna marka, która cieszy się ogromną rozpoznawalnością i lojalnością klientów na całym świecie. Od pokoleń zdobywa sobie zwolenników. Nic dziwnego więc, że także w postaci artykułów szkolnych trafiła na rynek.
Dla 73 proc. uczniów powrót do szkoły oznaczał stres, a blisko połowa uważa, że nauka stacjonarna jest trudniejsza od zdalnej ? wynika z raportu Centrum Edukacji Obywatelskiej. Wiele ich obaw dotyczy kontaktów społecznych i relacji z rówieśnikami. Z drugiej strony pojawia się strach przed sprawdzianami, bo niemal 40 proc. uczniów przyznaje się do dużych zaległości w nauce. ? Długofalową konsekwencją będzie spadek poczucia własnej wartości u dzieci, dlatego kluczowe na tym etapie jest wsparcie rodziców i nauczycieli ? ocenia Aleksandra Musielak, wykładowczyni Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.
Więcej…Znaczenie planowania we wczesnej edukacji polega na tym, że plany są kluczem do uczynienia nauki skuteczną, ekscytującą i postępową. Jego celem jest zapewnienie wszystkim dzieciom zrównoważonego programu nauczania. Dlatego jako dorośli musimy reagować na proces uczenia się dzieci, pomagać im w rozwijaniu, wzbogacaniu i dawaniu najlepszych możliwości do tego.
Więcej…