Nie ukrywamy, że z początkiem każdego roku wypatrujemy spotkań z firmą ROZETTE. Dlaczego? Zawsze ciekawi nas, czym tym razem zaskoczy jej właścicielka - Kinga Stefańska Boszhard. W tym roku odpowiedź Was zaskoczy.
Zwykły odruch notowania, utrwalania tego, co akurat pojawiło się nam w głowie, jest kluczem do sukcesu. W momencie zapisywania możesz jeszcze nie znać celu, ale on potrafi pojawić się po jakimś czasie. Z upływem dni i przyrostem kolejnych notatek zyskujesz pokaźną bazę inspiracji i idei, które możesz potem łączyć, przerabiać, wracać do nich później. Niektóre przebłyski mogą być niepozorne, wydawać bezużyteczne, ale bieg wydarzeń może po czasie podsunąć ci bardzo ciekawy sposób ich wykorzystania lub rozwinięcia.
Już jakiś czas temu pożegnaliśmy stary 2022 rok. Generalnie ostatnie lata to czas wyzwań i różnych niesprzyjających okoliczności. Jaki on jednak był dla firmy ROZETTE, która właśnie w tak trudnych czasach wprowadza duże zmiany w swojej działalności? O tym rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard - twórczynią marki Rozette.
Nie, nie - spokojnie - kalendarz książkowy w mojej pracy to narzędzie niezbędne pod każdym względem. W tym roku jednak odkryłam produkt, do którego jakoś nigdy nie byłam przekonana. Organizer - bo o nim mowa, chyba kupił moje serce.
Strona 1 z 4
Właściwie nikt z nas nie zastanawia się głębiej nad danymi osobowymi naszych pociech. Dbamy o ochronę naszych dokumentów poprzez odpowiednie przechowywanie ich, zabezpieczanie przed kradzieżą i uszkodzeniem. Dzieci jednak już od podstawówki także zaczynają dysponować swoimi osobistymi dokumentami: legitymacja szkolna, karta rowerowa, bilet miesięczny...
Więcej…Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek ? to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.
Więcej…