Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Nowe produkty - branża papiernicza

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W sezonie 2024 Amex Stationery przedstawi swoim klientom legendarną markę Clairefontaine. W pierwszym etapie będzie to dostępna na wyłączność kolekcja charakterystycznych zeszytów i brulionów, które po raz pierwszy zostały dostosowane do specyfikacji i potrzeb polskiego konsumenta. „Jesteśmy zaszczyceni, mogąc wprowadzać na rynek polski kolejną tak zasłużoną dla naszej branży markę. Magiczne doświadczenie z pisania po papierze tej klasy to coś co nasi klienci z pewnością docenią. Warto było czekać.” – powiedział Artur Romanowski, Prezes Zarządu Amex Stationery sp. z o.o.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Okazji do dawania prezentów mamy w ciągu roku naprawdę dużo. Walentynki, Urodziny, dzień Kobiet, dzień Dziecka, święto Mamy, Taty, Babci, Dziadka. Także Wielkanoc jest okazją do obdarowywania najbliższych. Czym w tym roku możecie ich zaskoczyć? O tym w naszym artykule. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Planner na lodówce jest dla mnie przydatnym narzędziem do organizacji moich zadań i obowiązków. Dzięki niemu mam wszystkie ważne terminy i zadania w jednym miejscu, widocznym dla całej rodziny. To pomaga mi zachować porządek i uniknąć zapominania o ważnych rzeczach.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Targi Ambiente we Frankfurcie nad Menem to nowy punkt na świecie, gdzie spotyka się branża artykułów papierniczych i sektora materiałów biurowych. W dzisiejszej rzeczywistości zatarła się granica między pracą w biurze a home office, dlatego w segmencie Working Office Design & Solutions, Future of Work - znajdziecie m.inn. materiały i sprzęt biurowy, projektowanie i wyposażenie zarówno biur, jak i przestrzeni do pracy w domu. Segment Remanexpo to regenerowane materiały eksploatacyjne i komponenty do drukarek z naciskiem na zrównoważony rozwój w tym sektorze. W segmencie Giving – Urban Gifts pełna gama artykułów papierniczych i przyborów szkolne i artykułów do pisania oraz olbrzymia oferta wszelkiego rodzaju prezentów. Dining – to wystawcy, u których można znaleźć rozwiązania Office Break, Clean Office & Storage.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wierzymy, że przyszłość sztuki leży w rękach nowego pokolenia artystów, którzy pragną eksperymentować, wyrażać swoje emocje i przekazywać swoje przemyślenia za pomocą różnorodnych technik artystycznych. Kolekcja bloków artystycznych marki OXFORD została zaprojektowana, aby spełnić te oczekiwania i dostarczyć im narzędzi, które będą inspiracją i wsparciem w ich twórczości.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Tym razem targi w ABRO były miejscem spotkania się z przedstawicielką firmy ROZETTE. Aleksandra Karczewska  przedstawiła nam hity tego sezonu. Jest kilka perełek. 

Wybrane ogłoszenia

Dla chłopca i dziewczynki
Dla projektantek Big Dream Girl
Nowość w ofercie Rafcom.
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Fluo marki Main Paper
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wellness wkracza do biur

    Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

    Więcej…  
  • Akademia Rafcom - odc. 9

    Nowy rok sprzyja postanowieniom noworocznym. Warto więc z początkiem stycznia zastanowić się czy nie zacząć oszczędzać na wydatkach eksploatacyjnych swojej drukarki. Tonery i tusze to niestety koszt, który trudno całkowicie wyeliminować w biurze a czasem i w domu. Można go jednak znacznie obniżyć wybierając tańsze zamienniki do naszego urządzenia. Jak się do tego zabrać i jak nie popełnić błędu przy wyborze odpowiedniego tuszu lub tonera radzi nam Regina Telega, Dyrektor Handlowa w firmie Rafcom.

    Więcej…