Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

Różne kształty, żywe kolory.
Ogromna paczka kredek
Idealna do domowego biura.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Podręczna drukarka etykiet
5 kolorów zabawy.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Ręcznie malowane torebki.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Koronowirus a Twoje prawo jako pracownika

    Zapewne wiesz, że nasza branża wręcz żyje dzięki Chinom. Wyjazdy za nowościami, wizyty w zakładach produkcyjnych, uczestnictwo w targach czy też wyjazdy "szkoleniowo-integracyjne" to już nasza codzienność. Co gdy jako pracownik, mimo Twojej niechęci, musisz wyjechać na Daleki Wschód? Co gdy wrócisz z wakacji we Włoszech i jesteś objęty kwarantanną? O tym w poniższym artykule.

    Więcej…  
  • Skuteczna promocja treści w content marketingu. Cz. 1: Pozycjonowanie w Google

    Wyszukiwarki to ważne źródła ruchu internetowego, również w content marketingu. Wśród nich najskuteczniejszym źródłem jest Google. Nic dziwnego: w Polsce 95% internautów korzystających z wyszukiwarek używa właśnie Google’a.

    Więcej…