Nowy rok i nowe akcje konkursowe w naszej redakcji. Jak wiecie bardzo cenimy czas, jaki spędzacie z rodziną. Nasze social media obserwują i rodzice, i dziadkowie, a także ich dzieci. Dlatego nasza kolejna zabawa ma jeszcze bardziej Was zbliżyć.
Wakacje wakacjami, ale kto z nich zbiera pamiątki i wspomnienia? My z wyjazdów urlopowych zawsze przywieziemy jakiś kamyczek, jakiś ususzony kwiat i oczywiście mnóstwo zdjęć. Jednak najważniejszy jest obraz w naszej głowie. No właśnie - jakie Wy macie wspomnienia z wakacji. Wakacji tych w Polsce.
Z takimi garnkami Ci się może to udać :) A jak je zdobyć? Zobacz zasady naszego konkursu.
I w ten sposób wakacje niedługo się rozpoczną! My, razem z marką JOVI nadal chcemy Was namawiać do aktywności. Masz dość nudy? Mamy dla Ciebie i Twojego dziecka zestawy ciastoplastoliny JOVI neon oraz plasteliny pastel. Aby otrzymać nagrodę należy naprawdę się postarać :) Jednak gra będzie warta wygranej.
Marka JOVI, z którą od kilku lat współpracujemy, w swoich działaniach przede wszystkim wspiera kreatywność. To dlatego, po raz kolejny tuż przed 1 dniem wiosny, który będzie miał miejsce 21 marca, chcemy dać szansę wszystkim placówkom edukacyjnym: przedszkolom i szkołom, na pokazanie swoich dekoracji tematycznie prezentujących nadchodzącą wiosnę. Ale oczywiście nic za darmo!
Mamy dość szarości za oknem! Mamy dość smutku z powodu Covidu! Ten rok ogłaszamy rokiem koloru, nawet gdybyśmy mieli sobie go sami namalować.
Strona 1 z 3
Z zajęć w przedszkolach w ramach projektu UOKiK “ABC Małego Konsumenta” skorzystało już niemal 10 tysięcy dzieci. Scenariusze zajęć to jedna z pomocy edukacyjnych, dostępnych nieodpłatnie na stronie malykonsument.uokik.gov.pl. Przygotowane są także gry online zaprojektowane z myślą o dzieciach: „Sklepowe memo” i „Na zakupach” – przez zabawę uczą mądrych wyborów konsumenckich, pozwalają ćwiczyć pamięć i spostrzegawczość. Każdy może skorzystać z materiałów w domu. Przypominamy, że przedszkola również mogą nadal zgłaszać się do udziału w projekcie.
Więcej…Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego pojęcia takie jak work-life balance i well-being stają się coraz bardziej istotne zarówno dla pracowników jak i pracodawców. Już ponad połowa polskich firm koncentruje swoje wysiłki na umożliwieniu zatrudnionym równoważenia życia zawodowego i prywatnego, poprzez oferowanie świadczeń związanych z samopoczuciem.
Więcej…