Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Fundacja Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, wydawca czasopisma „Businesswoman & life” zapraszają na VIII POLISH BUSINESSWOMAN CONGRESS, który odbędzie się 1-2 grudnia 2017 r. (piątek i sobota), w godzinach 10.00-17.00, w hotelu SANGATE przy ul. 17 stycznia 32 w Warszawie.

VIII POLISH BUSINESSWOMAN CONGRESS to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego wystąpią uznani mówcy, wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej i w jednym miejscu spotka się ponad 1500 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu. Hasłem przewodnim wydarzenia jest Transformacja - podejście do biznesu.

VIII POLISH BUSINESSWOMAN CONGRESS to panele dyskusyjne i eksperckie, dedykowane dla osób przedsiębiorczych, zarówno tych prowadzących już przedsiębiorstwo i poszukujących dalszych możliwości rozwoju, jak również dla osób poszukujących pomysłu i inspiracji do założenia własnego biznesu. Eksperci i uznani mówcy - autorytety w swoich dziedzinach, wygłoszą prelekcje z obszarów: brandingu, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, prawa i zarządzania płynnością finansową. Uczestnicy kongresu dowiedzą się m.in.: jak skutecznie budować markę własną i przedsiębiorstwa, jak efektywnie rozwijać swój potencjał, jak sprzedawać, aby zwiększyć zyski firmy i zdobywać lojalnych klientów. Wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej przedstawią swoje case study.

Zdjęcie użytkownika Biznes W Kobiecym Stylu.

VIII POLISH BUSINESSWOMAN CONGRESS to największy kongres kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń.

W trakcie kongresu swój głos zabiorą uznane osobowości i eksperci z branży rozwoju osobistego: Jacek Santorski, dr Joanna Heidtman, Grażyna Torbicka, Maciej Orłoś, Robert Korzeniowski, Anna Wawrzyniak, Dorota Williams oraz wielu innych wspaniałych mówców i ludzi sukcesu.

Podczas dwóch dni w jednym miejscu spotka się 1500 kobiet prowadzących swoje firmy. Warto zabrać ze sobą wizytówki, bo będzie okazja do nawiązania ciekawych kontaktów.

Podczas kongresu odbędą się prelekcje uznanych mówców, targi produktów i usług dla kobiet biznesu, pokazy mody, networking.

Strona kongresu znajduje się pod linkiem: http://www.businesswomancongress.pl 

Wydarzenie poprowadzi Paulina Koziejowska

Kongres zostanie otwarty koncertem zespołu Appassionato - dla gości zagrają trzy utalentowane skrzypaczki o niebywałym temperamencie scenicznym.

Nie odkładaj decyzji na później, zrób sobie „biznesowy” prezent, który jest olbrzymim krokiem do sukcesu i kliknij tutaj: http://www.businesswomancongress.pl 

Wybrane ogłoszenia

Totalna nowość w marce ESCUELA!
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Totalny hit sprzedażowy!!
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolor ma ogromny wpływ na poziom sprzedaży.

    Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Dobrze sprzedają się przede wszystkim produkty w kolorach zdecydowanych i ostrych. Przy ich ekspozycji istotną rolę pełni także oświetlenie i zastosowanie kontrastu. Niektóre połączenia barw są już automatycznie odbierane jako informacje o promocjach czy wyprzedażach. Firmy ponadto próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie przy zakupach.

    Więcej…  
  • Sprzedawane na całym świecie co 6 minut...

    Perfekcyjnie dopracowane szczegóły oraz jakość to znaki rozpoznawcze marki Snopake. Firma Battelle Institute of America, która ją stworzyła, błyskawicznie rozwinęła się w 1955 roku, kiedy to po raz pierwszy na rynek wypuściła korektory w płynie marki Snopake. W 1988 roku opracowano pierwsze teczki polipropylenowe, które wraz z rozwojem firmy zaczęły podbijać cały świat.

    Więcej…