21 marca br. w Hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi w ramach IV Europejskiego Kongresu Jakości odbyła się uroczysta gala, na której poznaliśmy laureatów konkursu European Quality Certificate. Wśród grona nagrodzonych znalazły się tusze i tonery marki Activejet, która sięgnęła po ten tytuł już po raz kolejny i zdobyła tym samym diamentowe wyróżnienie.
Drogi Czytelniku, chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej.
Activejet po raz kolejny potwierdził swój status niekwestionowanego lidera rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Do szerokiego portfolio nagród i wyróżnień, zdobytych przez markę na przestrzeni ostatnich lat, dołączył właśnie kolejny, szósty już tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości.
O sensowności ustawy zakazującej handel w niedzielę pisać nie będziemy. Wiemy jednak, że wzbudza ona skrajne opinie. Kto na niej skorzysta - na pewno sieć sklepów on-line. Wprawdzie dostawy i tak w niedzielę nie będzie, jednak Polacy zapewne, chociażby z nudów siądą do internetu i będą szukać rozwiązania.
3 dni odwiedzania ponad 800 wystawców. Liczne rozmowy i poznawanie innowacyjnych produktów dla rynku reklamy. Wśród wystawców nie zabrakło także producentów i importerów z naszej branży. Kogo spotkaliśmy i kto się wystawiał? Zapraszamy do naszego videoreportażu.
Zarząd Action S.A., w ramach konsolidacji struktury i ograniczania kosztów w postępowaniu sanacyjnym, podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Natomiast strategia obu marek należących do polskiego dystrybutora pozostała bez zmian.Tym samym z początkiem lutego podjęto decyzję o likwidacji stanowiska, jakie dotychczas zajmował Rafał Ornowski, wieloletni pracownik firmy Action.
Drugi dzień targów RemaDays to przede wszystkim koniec głosowania w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year, wręczenie nagrody w Loterii dla zwiedzających i drugi dzień RemaCongress.
W centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO wystartowała 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays. Przez trzy dni zwiedzający będą mieli okazję podziwiać osiągnięcia wystawców w dziesięciu sektorach targowych. Pierwszy dzień największej imprezy branżowej w Europie Środkowej pokazał, że tegoroczne spotkanie specjalistów będzie pod każdym względem udane.
Szukasz najświeższych pomysłów rynku reklamy i poligrafii? Przyjdź na Targi RemaDays 2018 i daj się zainspirować ponad 800 wystawcom! Mamy zarejestrowanych 25% zwiedzających z zagranicy, 35% nowych zwiedzających oraz 57%, których nie było w ubiegłym roku!
Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Dobrze sprzedają się przede wszystkim produkty w kolorach zdecydowanych i ostrych. Przy ich ekspozycji istotną rolę pełni także oświetlenie i zastosowanie kontrastu. Niektóre połączenia barw są już automatycznie odbierane jako informacje o promocjach czy wyprzedażach. Firmy ponadto próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie przy zakupach.
Więcej…Wzrastająca świadomość o zrównoważonym rozwoju przenika do społeczności DIY i znajduje odzwierciedlenie w trendach obecnych podczas targów Creativeworld w 2023 roku. Targi dostarczają wiele inspiracji i pomysłów dla wszystkich hobbystów, zainteresowanych rzemiosłem i artystów.
Więcej…