Nie ma chyba drugiego tak wyrazistego znaczeniowo koloru jak kolor różowy. W ostatnim czasie dość mocno zastanawialiśmy się co doprowadziło do takiego stanu rzeczy i doszliśmy do wniosku, że warto tymi przemyśleniami podzielić się na łamach naszego portalu. Tym bardziej, że niezmiennie gości on w naszych domach i biurach, mimo, że co roku to nie on jest okrzykiwany kolorem roku.
Lubisz mieć przy sobie komplet materiałów piśmienniczych? A może szukasz czegoś na elegancki prezent dla kontrahenta lub bliskiej, ważnej Ci osoby? Sprawdź wysokiej jakości zestawy piśmiennicze dostępne w ofercie sklepu internetowego piszimaluj.pl. Gwarantujemy, że darowana osoba będzie zadowolona.
Eksploatacja to tak naprawdę "temat rzeka". Drukarkę, szczególnie dziś, chyba powinien mieć już każdy we własnym domu. Urządzenia drukujące, które kiedyś stały na każdym open space w firmach, dziś z utęsknieniem czekają na powrót wszystkich pracowników. Pandemia, która dla wielu przedsiębiorstw była testem na przetrwanie, w przypadku firmy Rafcom paradoksalnie okazała się impulsem do przyspieszonych działań.
O niezgłębiona tajemnico damskich torebek! Drżą przed tobą wszystkie męskie serca.
?Kochanie, podaj mi z torebki? (?kluczyki, chusteczki, pomadkę, portfel, perfumy etc.)?.
W 99% procentach przypadków usłyszysz: ?Ale jakim cudem ja mam tu cokolwiek znaleźć?!?.
Cóż, damska torebka rządzi się bowiem swoimi prawami, nie straszne jej rozmaite przegródki i organizery, zwykle cała zawartość swobodnie się w niej przemieszcza. Ale za to wszystko, co ważne mamy zawsze pod ręką.
Mybaq to marka firmy Hamelin, która trafiła na rynek w 2018 roku. Nazwa oraz logo zostały wybrane w ramach ankiety przeprowadzonej wśród uczniów szkół podstawowych i średnich i to właśnie to, między innymi, czyni ją wyjątkową. W ofercie MyBaq znaleźć można szeroki wachlarz plecaków i tornistrów z różnymi udogodnieniami dla uczniów w różnym wieku. My prezentujemy Wam paczkę przygotowaną dla chłopca.
Więcej…Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.
Więcej…