Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.
Więcej…Misją marki Oxford jest wspieranie każdego w jego ambicjach i dążeniu do obranego celu. Tyczy się to zarówno młodszych i starszych klientów. Kredki Oxford powstały z myślą o najmłodszych, ale nie tylko. Dzięki nim każdy może przenieść swoje wyobrażenia i najskrytsze pragnienia na papier. Moc kolorów, nasycone barwy, najwyższa jakość Oxford i nowoczesne podejście do potrzeb konsumentów dają narzędzie, dzięki któremu każdy mały i duży artysta pokoloruje swój świat w tonacjach, jakie odpowiadają jego nastrojom i emocjom. Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia!
Więcej…