Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców.

    Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne. 

    Więcej…  
  • Life Up & Wake Up - konkurs

    29 września to w większości krajów świata Międzynarodowy Dzień Kawy. Napój z palonych, a następnie zmielonych ziaren kawowca święci triumfy szczególnie w krajach arabskich już od ośmiu wieków. W Europie przyjął się w połowie minionego tysiąclecia, a dziś kawę spożywa się chętnie na każdym kontynencie. 29 września niektóre sieci kawiarni częstują swoich klientów darmową kawą lub sprzedają ją w promocyjnej cenie. 

    Więcej…