Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Kalendarz wydarzeń

Targi PSI - Dusseldorf
Od Wtorek 10 Styczeń 2017 -  08:00
Do Czwartek 12 Styczeń 2017 - 17:00
Odsłon : 2873
Utworzył Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PSI 2017: Więcej przestrzeni, więcej czasu, więcej różnorodności

PSI 2017 ? Czołowe Europejskie Targi Artykułów Reklamowych 
10-12 stycznia 2017r., Centrum Targowe w Düsseldorfie

Bilety prawie wyprzedane i zarówno pod względem powierzchni, jak i wystawców targi będą większe. Rozbudowano powierzchnie specjalne, uproszczono narzędzia komunikacyjne i już teraz na odbywający się po raz pierwszy dzień klienta przemysłowego zgłosiło się setki klientów. Tym samym Targi PSI 2017, które odbędą się od wtorku 10 stycznia do czwartku 12 stycznia 2017r. w Düsseldorfie, są bardzo obiecujące już na trzy miesiące przed swoim rozpoczęciem.

Pozytywne odczucia odnośnie pierwszego Dnia Klienta Przemysłowego

Poszerzenie grupy docelowej o klientów przemysłowych stanowi dla branży szansę, którą wykorzysta. Nowy Dzień Klienta Przemysłowego, odbywający się w dniu kończącym targi,  został pozytywnie przyjęty nie tylko przez klientów przemysłowych, lecz również handlowców. Wszystkie Meeting-Counterprzed halą 9, przy których handlowcy mogą spotkać się ze swoimi klientami, zostały już zarezerwowane. Planowana pierwotnie liczba Meeting-Counter została nawet zwiększona. Kolejne counter znajdują się jeszcze na galerii przy północnym wejściu na targi. Po tym jak sprzedaż biletów dla klientów przemysłowych rozpoczęła się na początku września, kody zaproszeniowe zostały już licznie zrealizowane. Tydzień po rozpoczęciu sprzedaży było już ponad 200 zgłoszeń.

Na miejscu klienci przemysłowi mogą nie tylko wyrobić sobie rozległy pogląd na różnorodność artykułów reklamowych, lecz również wziąć udział w programie ramowym. Na kończący targi czwartek został on dostosowany pod kątem ofert specjalnie dla klientów przemysłowych.  Tematem będzie m.in. kwestia pomysłów na artykuły reklamowe dla przedsiębiorstw.

Textile Area ponownie rozbudowana

Tekstylia stanowią od dwóch lat centrum zainteresowania targów. Ponad 40% odwiedzających podało podczas ostatniej edycji, że jest zainteresowanych tekstyliami. W wyniku tego, już wyprzedana Textile Area w hali 10 została ponownie rozbudowana. Tutaj wystawcy zaprezentują status quo oraz wgląd w przyszłość tekstylnych artykułów reklamowych. W jednej hali swoje odzwierciedlenie znajdzie cały łańcuch tworzenia wartości ? od klasycznego dostawcy, poprzez hurtownika, aż do przetwórcy. Z Textile Area zintegrowane są ponownie Textile Finishing Area Catwalk, wybieg, na którym profesjonalne modelki zaprezentują tekstylne artykuły reklamowe wystawców. Program ramowy ma również wiele do zaoferowania w zakresie tekstyliów. Akademia Uszlachetniania Tekstyliów Stefana Roller-Aßfalg oferuje odwiedzającym m.in. informacje dotyczące certyfikacji tekstyliów.

Od pomysłu do produktu

Bez kreatywnych i przydatnych innowacji PSI nie było by PSI: cały łańcuch procesów, od pomysłu do cieszącego się popytem produktu, zostanie zaprezentowany na rozbudowanej Newcomer Area w halach 11 i 12. Również tutaj zwiększono powierzchnię, tak więc wynalazcy, wystawiający po raz pierwszy i drugi, jak również młode przedsiębiorstwa mieli więcej miejsca na swoje rynkowe pomysły. W Centrum Kompetencji Innowacja w hali 12 partnerzy PSI tacy, jak  PSI-Design Forum, manugoo, Innovations Forum, przedstawiciele iENA, Niemiecki Urząd Patentów i Znaków Towarowych, Urząd Celny i akcja Plagiarius e.V., będą udzielać informacji na takie tematy, jak design artykułów reklamowych, bezpieczeństwo produktu, import docelowy, plagiaty i.w.in.

Ekskluzywne premiery produktów wystawców po raz pierwszy uczestniczących w Targach PSI odbędą się na PSI Institute ? Competence Area w hali 9. Po raz czwarty 50 wystawców będzie miało możliwość zaprezentowania swoich wprowadzanych na rynek produktów międzynarodowej publiczności. Każdy premierowy produkt jest automatycznie nominowany do nagrody People?s Choice Award. Odwiedzający będą mieli trudny wybór: oni zdecydują, kto wyjdzie z tego konkursu jako zwycięzca. Po targach wszystkie 50 nowych produktów zostanie ujętych i oznaczonych w Product Finder 3.0 jako produkt PSI FIRST.

Nowe standardy komunikacyjne dzięki dMAS

Po raz pierwszy PSI daje do ręki swoim wystawcom w 2017r. dojrzałe narzędzie, które powinno przede wszystkim jedno: generować interesy. Partnerem jest austriacka firma dMAS GmbH. Dzięki temu cyfrowemu narzędziu dostawcy, handlowcy i klienci przemysłowi mogą zostać ze sobą natychmiast połączeni. Za pomocą aplikacji dMAS Notes dane kontaktowe mogą łatwo zbierane i w nieskomplikowany sposób eksportowane do CRM (Customer-Relationship-Management) wystawców. Ponadto automatyczne rozpoznawanie odwiedzających przy skanowaniu plakietki Targów PSI pokazuje, czy w przypadku odwiedzającego stoisko chodzi o klienta przemysłowego i który z handlowców go zaprosił ? bez przekazywania wystawcy kompletnych danych kontaktowych klienta przemysłowego. W ten sposób wystawca może kierować ewentualne zapytania bezpośrednio do konkretnego handlowca.

O PSI

Na PSI, Czołowych Europejskich Targach Artykułów Reklamowych, profesjonaliści z branży artykułów reklamowych, będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami i innowacjami w branży. Do tego dochodzą pokazy specjalne, powierzchnie promocyjne, tematy takie, jak lokowanie reklam, techniki druku i uszlachetniania oraz wynalazki i przeprowadzanie innowacji. W roku 2016 na PSI 16.810 odwiedzającym zaprezentowało się 932 wystawców z 38 krajów. W 2017r. PSI odbędzie się w z nowym rozkładem dnia, od wtorku, 10 stycznia, do czwartku, 12 stycznia w  Düsseldorfie.

www.psi-network.de

www.psi-messe.com

Miejsce Dusseldorf