Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19.

Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży. Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zaproponował władzom RP konkretne rozwiązania, dzięki którym firmy z branży będą w stanie przetrwać i prowadzić swoją działalność, jednocześnie zapewniając miejsca pracy swoim pracownikom. Postulaty niezbędne do ochrony interesów branży upominków reklamowych zostały wystosowane dnia 23.03.2020 roku do niżej wymienionych adresatów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy, Prezesa Rady Ministrów Pana Mateusza Morawieckiego, Minister Rozwoju Pani Jadwigi Emilewicz, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców Pana Adama Abramowicza oraz Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej Pana Andrzeja Arendarskiego.

- Mając na uwadze interesy wszystkich przedsiębiorców, a także sytuację gospodarczą naszego państwa apelujemy o uwzględnienie przedstawionych postulatów przy realizacji działań związanych z minimalizacją skutków, jakie niesie za sobą obecna sytuacja- mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

POSTULATY BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH TARCZA ANTYKRYZYSOWA-PREZES RADY MINISTRÓW RP

POSTULATY BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH MINISTER ROZWOJU JADWIGA EMILEWICZ

Wcześniejsze działania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w imię ochrony interesów firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy:

- Polska Izba Artykułów Promocyjnych po ogłoszeniu w Polsce pandemii COVID-19 dnia 12.03.2020 roku zwróciła się w piśmie do Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego z apelem o przygotowanie w trybie pilnym dla przedsiębiorców branży upominków reklamowych planu naprawczego: APEL PIAP DO PREZESA RADY MINISTRÓW 12.03.2020

- Apel branży upominków reklamowych skierowany do Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz 20.03.2020 - firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przesłały podpisane dokumenty, biuro Zarządu PIAP przekierowało dnia 20.03.2020 roku zebrane dokumenty do Ministerstwa Rozwoju:
DRAFT PISMA DO MINISTER ROZWOJU J.EMILEWICZ 20.03.2020

 


REKLAMA


REKLAMA

Biuro i firma - porównaj ceny

Wybrane ogłoszenia

Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Dla dzieci 4+ z 20 aktywnościami.
Idealny dla każdego
Połączenie elegancji z trendami
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Najlepsza licencja tego roku!
Genialna książka dla dziewczynek.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Plextor M6e w standardzie M.2

    Plextor, lider rynku pamięci masowych, wprowadził do sprzedaży nowy napęd SSD w standardzie M.2. Model M6e M.2 2280 korzysta z interfejsu PCIe, przez co omija ?wąskie gardło? SATAIII. Został zaprojektowane z myślą o gamingowych notebookach oraz płytach głównych nowej generacji, posiadających slot M.2.

    Więcej…  
  • Nowa interaktywna platforma do malowania!

    Edding Wall of Fame to cyfrowe płótno, na którym użytkownicy witryny mogą uwiecznić swoje dzieło, rysując lub oglądając innych, gdy stają się kreatywni. Wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym z ograniczoną liczbą markerów. Projekt został stworzony we współpracy z agencją Thjnk z okazji 50-lecia marki Edding. Witryna jest nadal aktywnie wykorzystywana przez ilustratorów na całym świecie.

    Więcej…