Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Innowacje inspirowane przyszłością na największym w świecie evencie branży oraz profesjonalna publiczność - to zapowiedź tego, co będzie już pod koniec stycznia 2020 roku w Norymberdze.

Produkty odzwierciedlające najnowsze trendy, kreatywne pomysły biznesowe, cenne wskazówki ekspertów ? wszystko to i jeszcze więcej dostępne będzie dla handlowców i wszystkich przedstawicieli strony popytowej podczas 71-ej edycji targów Spielwarenmesse. W dniach od 29 stycznia do 2 lutego 2020 Centrum Targowe w Norymberdze ponownie zamieni się w międzynarodowy hotspot świata zabawek. Zarówno wiodący gracze rynkowi jak i obiecujące startupy zaprezentują na 170.000 m? powierzchni wystawienniczej cały kalejdoskop sektora. Aby łatwiej było sprostać rosnącym wyzwaniom w handlu, na odwiedzających targi profesjonalistów czeka program ramowy adresowany do konkretnych grup docelowych, strefy akcji, powierzchnie specjalne, prelekcje ekspertów i kompleksowa oferta serwisowa.



Trzymając rękę na pulsie
Branża zabawkarska ewoluuje w iście zawrotnym tempie. Zmieniające się nawyki życiowe nowego pokolenia, dobrze poinformowani, wymagający konsumenci a także digitalizacja ze stale rosnącym rynkiem online to tematy dotykające na co dzień producentów i handlowców, dla których targi Spielwarenmesse są obowiązkową imprezą w terminarzu roku biznesowego, pozwalającą wyprofilować się w warunkach silnej konkurencji. Ta centralna, międzynarodowa platforma gromadzi wszystkich liczących się wystawców, dzięki czemu wizyta na targach naprawdę się opłaca. Milion wystawianych produktów umożliwia pełną orientację w ofercie rynku, odkrycie trendów, poznanie innowacyjnego asortymentu i pozycjonowanie punktów sprzedaży, pogłębienie wiedzy także dzięki komunikatywnej wymianie oraz zacieśnianiu istniejących i zawieraniu nowych kontaktów biznesowych. Oprócz imponujących rozmiarów imprezy, wrażenie robią też jakość i serwis, które są oczkiem w głowie organizatora ? Spielwarenmesse eG. Profesjonalna publiczność może więc czerpać z całej pełni możliwości, adaptując je indywidualnie do własnych zawodowych potrzeb.



Inspirujący asortyment
Dwanaście grup produktowych w 18 halach gwarantuje arcybogaty wybór trendów i nowości. 70-ta edycja Spielwarenmesse potwierdziła, iż obecna struktura hal jest optymalna. Najnowsza, niezwykle popularna grupa produktowa zabawek elektronicznych w hali 4A, obejmuje zdalnie sterowane zabawki RC, roboty, elektroniczne zabawki edukacyjne oraz gry wirtualne. Prawdziwym magnesem nadal pozostaje zaaranżowana w tej hali strefa akcji Tech2Play, gdzie można na żywo testować najróżniejsze produkty, np. sterować multikopterami. Równie udany okazał się mariaż produktów modelarskich i modeli kolejek elektrycznych w hali 7, prezentując cały wachlarz branży. W grupie artykułów świątecznych, karnawałowych i fajerwerków wystawcy ponownie zaoferują coś ekstra, czyli pokazy mody i najoryginalniejszych produktów na ?showtime areal? w hali 8. Swoje kontynuacje będą miały także doskonale przyjęte przez targową publiczność powierzchnie specjalne z artykułami dla niemowląt i małych dzieci pomiędzy halami 2 i 3 oraz Toys meet Books ? w bardzo uczęszczanym miejscu przy wejściu ?Mitte?, gdzie oferta księgarska wzbogacona jest o niezwykle inspirujący asortyment dodatkowy.


 


Trendy, trendy, trendy
Powiew świeżości do pakietów zakupowych kompletowanych przez handlowców wnosi oferta prezentujących się w hali 3A startup-ów oraz firm wystawiających się po raz pierwszy ze swoimi innowacjami w New Exhibitor Center. Mieszcząca się tuż obok TrendGallery skrywa 120.000 nowości, wyraziście eksponując trzy główne trendy Spielwarenmesse, za pomocą odzwierciedlających je produktów. Coroczne zadanie diagnozowania trendów spoczywa na dwunastoosobowym obecnie TrendCommittee, składającym się z międzynarodowych badaczy rynku, trendskautów oraz dziennikarzy. TrendGallery gromadzi także wszystkie produkty nominowane do nagrody ToyAwards oraz jej laureatów. Ta uznana w branży nagroda wręczana jest podczas uroczystej ceremonii otwarcia w pięciu kategoriach: Baby & Infant (0-3 lata), PreSchool (3-6 lat), SchoolKids (6-10 lat), Teenager & Adults (powyżej 10 lat) oraz Startup.



Toy know-how z licencją
Odwiedzający Spielwarenmesse mają szansę pogłębienia swej wiedzy na Toy Business Forum. Ta przygotowana w hali 3A przestrzeń konferencyjna jest miejscem wystąpień uznanych w kraju i zagranicą prelegentów. W centrum uwagi znajdą się aktualne kierunki rozwoju rynku oraz najnowsze trendy. Tematy poszczególnych dni to: #trend (środa, 29.1.2020), #change (czwartek, 30.1.2020), #digital (piątek, 31.1.2020), #retail (sobota, 1.2.2020) oraz #marketing (niedziela, 2.2.2020). Ponadto w godzinach przedpołudniowych od środy do piątku odbywać się będą w Toy Business Forum tzw. LicenseTalks ? czyli wykłady i rozmowy z ekspertami w dziedzinie licencji. Znaczenie tego segmentu podkreśla fakt przedłużenia współpracy z Licensing International (dawniej LIMA). Stoisko tego światowego stowarzyszenia w foyer hali 12.0 jest punktem spotkań agencji licencyjnych, licencjodawców i licencjobiorców. Członkowie stowarzyszenia mają przywilej skorzystania z jedynej w swoim rodzaju oferty: Dzięki LicensePreview mogą zaprezentować zaproszonym gościom swoje najnowsze kreacje w iście ekskluzywnej atmosferze. Licencje są wszechobecne praktycznie na całym terenie targowym ? w formie produktów lub ?walking acts? ? idealnym tle dla pamiątkowego selfie.


 


Serwis z pierwszej ręki
Odwiedzający z branży mogą perfekcyjnie przygotować swoją wizytę na targach, korzystając z przygotowanych specjalnie dla nich usług serwisowych. W zaplanowaniu dnia pomocny będzie katalog online, interaktywne plany hal oraz aplikacja Spielwarenmesse App. Magazyn targowy ?Spirit of Play? to garść informacji online przez 365 dni w roku. Już w listopadzie ukaże się także w wersji drukowanej. Poszukiwania odpowiedniego zakwaterowania na czas targów ułatwi program hoteli partnerskich oraz współpraca z Airbnb. Na miejscu targowi goście mogą skorzystać z wielu innych usług serwisowych. Bilet wstępu na targi uprawnia do bezpłatnego korzystania ze środków komunikacji publicznej w obrębie ÖPNV, czyli metropolii norymberskiej. W zakres dodatkowych usług wchodzi broszura z zestawem kuponów rabatowych oraz tzw. give-aways, które można otrzymać u wystawców uczestniczących w akcji. Pomiędzy spotkaniami biznesowymi można zatrzymać się na chwilę w miejscach przeznaczonych dla odwiedzających, tzw. VisitorLounges, aby podładować komórkę czy laptopa i podsumować dotychczasowe wrażenia.
?Targi Spielwarenmesse są dla wszystkich specjalistów z branży idealną platformą startu w nowy rok biznesowy w pełni energii i z głową pełną pomysłów. W dzisiejszych czasach inspiracja, osobista komunikacja i umiejętność przewidywania są ważne jak nigdy dotąd?, podkreśla Ernst Kick, Prezes Zarządu Spielwarenmesse eG.



REKLAMA

paperworld_2019
 
 
 
 
 
creative_world_2019_10

 

 

 

 

Kategoria: Wydarzenia - branża zabawkarska
Odsłony: 1770