Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W dniu 18 października 2018 roku w Warszawie odbyła się konferencja prasowa poświęcona targom Spielwarenmesse. Najbliższa ich edycja odbędzie się w terminie 30.01-03.02.2019 i będzie to wyjątkowe wydarzenie, gdyż połączone z  jubileuszem 70 lat ich trwania.

Podczas spotkania, które poprowadził Florian Hess, liczne grono dziennikarzy zapoznało się z wieloma zagadnieniami i ciekawostkami dotyczącymi targów. Nie zabrakło informacji i statystyk oraz kilku zdań na temat samej historii targów.

Spielwarenmesse to ogólnoświatowe targi branży zabawkarskiej. Ich organizator, Spielwarenmesse eG, w związku ze zbliżającym się jubileuszem zaprasza wszystkich uczestników do świętowania w ramach imprezy ToyFestival, zorganizowanej w podziękowaniu za kilkadziesiąt lat lojalności. Jak dowiedzieliśmy się od przedstawiciela targów, podczas imprezy pokazane będą produkty wyjątkowe - na sprzedawców i kupujących czekać będzie ponad 120 000 nowych produktów prezentowanych na 170 000 m² powierzchni targów Norymberskich, a także bogate know-how.

To właśnie na targach będzie można doświadczyć wyjątkowej prezentacji produktów oraz uczestniczyć w interesującym programie ramowym. Jak pokazują aktualne ankiety AUMA (Komisji Wystaw i Targów Niemieckiej Gospodarki - Ausstellungs- und Messe-Ausschuss der Deutschen Wirtschaft e.V.), spotkania targowe to nadal bardzo istotne narzędzie marketingowe. Z ankiet wynika, że 84% zapytanych wystawców uważa targi za niezwykle ważny element wśród różnorodnych działań w ich działalności. Dla prawie trzech czwartych respondentów targi to jedne z najcenniejszych narzędzi komunikacji. Korzyści wynikające z uczestnictwa w imprezie wystawienniczej są oczywiste - od osobistego kontaktu z klientem, poprzez optymalną prezentację własnej marki, do ogromnego znaczenia targów dla rozwoju działalności eksportowej i pozyskiwania nowych rynków. To właśnie dla tych powodów prawie 3000 wystawców z 68 krajów wystawia się na Międzynarodowych Targach Zabawek, imprezie, na której prawie 75 procent uczestników pochodzi z zagranicy. Tutaj spotyka się ponad 70 000 odwiedzających ze 130 krajów, tutaj też goście mogą przetestować wszystkie nowinki produktowe. 

Nowości w halach

To właśnie podczas jubileuszowej edycji Międzynarodowych Targów Zabawek przygotowanych zostało kilka innowacji, uwzględniających dynamiczne zmiany na rynku. Swoją premierę obchodzić będzie grupa produktów 'zabawki elektroniczne' umieszczona w hali 4A. Grupa ta obejmuje zabawki zdalnie sterowane, roboty, elektroniczne zabawki edukacyjne i wirtualne gry. W tym sektorze wśród wystawców obecne są duże firmy, takie jak Silverlit, Spin Master, Jamara, Jazwares i Stadlbauer. Kamień węgielny pod tę ekspozycję położono w 2017 roku, kiedy stworzono powierzchnię Tech2Play, pozostającą magnesem dla zwiedzających ze względu na parkur wyścigowy dla robotów oraz strefę lotów dla multikopterów. Największa przeprowadzka ma miejsce w hali 7A, gdzie dokonano połączenia wszystkiego, co związane z modelarstwem. Dzięki temu dokonano połączenia pod jednym dachem całej międzynarodowej różnorodności z branż, których oferta jest skierowana do identycznych grup docelowych. Ważne zmiany mają miejsce także w grupie artykułów świątecznych, karnawałowych, fajerwerków w hali 9. Targi Spielwarenmesse są najważniejszym miejscem spotkań dla wszystkich renomowanych dostawców i liderów rynku z tej branży, dlatego segment ten zostaje poszerzony o część hali 8.

Znalezione obrazy dla zapytania spielwarenmesse 2019

 

Rozbudowa stref specjalnych

Najatrakcyjniejszym miejscem dla szerokiej grupy produktów jest strefa ShowTime o powierzchni około 200 m². Tutaj wystawcy mają możliwość ciekawego zaprezentowania swoich produktów w formie pokazów mody i prezentacji. Ponadto na Międzynarodowych Targach Zabawek przewidziana jest strefa specjalna z artykułami dla niemowląt i małych dzieci, znajdująca się pomiędzy halami 2 i 3, z inspirującym, atrakcyjnym dodatkowym asortymentem dla najmłodszych. Strefa ta podzielona jest na pięć obszarów produktowych:

  • zabawki dla niemowląt,
  • pielęgnacja i odżywianie,
  • tekstylne wyposażenie dla niemowląt,
  • mieszkanie i bezpieczeństwo oraz
  • środki transportu.

Polecamy także otwartą w 2018 roku i cieszącą się dużym zainteresowaniem część Toys meets Books. W miejscu o dużym natężeniu ruchu, blisko wejścia centralnego, prezentowane będą artykuły nieksiążkowe dla branży księgarskiej oraz odbywać się będą wykłady profesjonalistów z branży.

 - Targi Spielwarenmesse to wspaniały i ciekawy świat gier elektronicznych, gier wirtualnych, zabawek, pokazów lotów multikopterów, wyścigów robotów, świat elektronicznych  materiałów dydaktycznych, czy artykułów nieksiążkowych dla branży księgarskiej. - zapowiadał Florian Hess.

 

Wskazówki dotyczące codziennego biznesu

Spielwarenmesse to także duża dawka wiedzy branżowej. Podczas forum Toy Business krajowi i międzynarodowi eksperci będą wygłaszać swoje referaty w hali 3A na różnorodne i bardzo aktualne tematy, które mają znaczenie dla codziennej działalności: #trend (środa, 30.01.2019) #retail (czwartek, 31.01.2019) #consumer (piątek, 1.02.2019), #change (sobota, 2.2.2019) i #marketing (niedziela, 3.2.2019).

Tuż obok w TrendGallery na około 1000 m² powierzchni będzie można pozyskać wiele informacji o szybkim wyszukiwaniu produktów. Ponadto na Międzynarodowych Targach Zabawek pracę podejmie 11-osobowe międzynarodowe gremium TrendCommittee, którego zadaniem będzie dokonanie wyboru trzech bardzo aktualnych tematów, które zostaną odpowiednio zilustrowane produktami. W TrendGalery pojawią się także nominowani i laureaci nagrody ToyAward, przyznawanej w poniższych kategoriach:

  1. Baby & Infant (0-3 lat),
  2. PreSchool (3-6 lat),
  3. SchoolKids (6-10 lat) oraz
  4. Teenager & Adults (od 10 lat).
  5. Startup, która pojawia się na imprezie po raz pierwszy i jest skierowana do firm, które działają co najwyżej od pięciu lat.

Rozmowy o licencjach

Na Międzynarodowych Targach Zabawek równie prosto goście mogą znaleźć drogę do licencji. Znaczenie licencji podkreśla długofalowa współpraca ze Stowarzyszeniem LIMA (International Licensing Industry Merchandisers‘ Association), które ma swoje stoisko w foyer hali 12.0. Warto podkreślić, że teren wystawowy jest dobrym miejscem dla szybkiego zorientowania się w tematyce międzynarodowych licencji, zaś licencjodawcy mają tu szerokie forum do zaprezentowania swoich opcji licencyjnych. Na przykład w ramach LicensePreview członkowie LIMA mają możliwość zaprezentowania wybranym kontrahentom w wyjątkowej atmosferze swoich najnowszych licencji. Wśród zgłoszonych uczestników są duże studia filmowe, takie jak NBC Universal. Nowa oferta dla odwiedzających to LicenseTalks na Toy Business Forum. Spotkania w rundzie ekspertów odbywają się w godzinach przedpołudniowych od środy do piątku.


Poznaj trendy w branży zabawek podczas Spielwarenmesse


 W telegraficznym skrócie

 Absolutny nr 1 na świecie w dziedzinie zabawek, gier oraz spędzania czasu wolnego
 2.902 wystawców z 68 krajów wzięło udział w Spielwarenmesse® 2018
 71.000 odwiedzających z branży, reprezentujących ponad 125 różnych nacji uczestniczyło w Spielwarenmesse® 2018
 Milion produktów, w tym około 120.000 nowości
 170.000 m² powierzchni wystawienniczej
 Czas trwania imprezy od środy 30.1.2019 do niedzieli 3.2.2019.

Tematy specjalne

 NOWOŚĆ: Strefa akcji Showtime w hali nr 8 oferuje prezentacje produktów oraz catwalk z pokazem mody z zakresu strojów karnawałowych, artykułów świątecznych i pirotechnicznych.
 Strefa akcji Tech2Play to pokaz zabawek technologicznych z kategorii: Robot Toys, Virtual Play, RC Toys i Electronic Learning w hali nr 4A.
 Powierzchnia specjalna Toys meet Books usytuowana przy wejściu Eingang Mitte to oferta skierowana do księgarzy, chcących poszerzyć swój asortyment o zabawki.
 TrendGallery prezentuje trendy roku eksponując nowości targowe w hali 3A.
 Toy Business Forum – codzienna porcja wiedzy branżowej – spojrzenie na najbardziej aktualne tematy w hali 3A.
 New Exhibitor Center – nowi wystawcy i nowe pomysły w hali 3A
 Młode innowacyjne przedsiębiorstwa w hali 3A
 Powierzchnia specjalna z artykułami dla niemowląt i małych dzieci – kompaktowy przegląd grupy produktów pod tą samą nazwą pomiędzy halami 2 i 3
 Producenci modeli kolejek elektrycznych w hali 7A
 SpieleCafé – punkt spotkań twórców gier w foyer hali nr 11.0.
 Best of China Pavillon organized by Spielwarenmesse eG – producenci wyrobów wysokojakościowych w hali nr 11.0.
 Testing & Inspecting Center – certyfikowane jednostki kontroli bezpieczeństwa zabawek w hali 11.1.

Ceny biletów wstępu

 e-ticket jednodniowy: przedsprzedaż: 19 Euro
 e-ticket na całe targi: przedsprzedaż 38 Euro
 jednodniowy papierowy: kasa: 30 Euro

 bilet na całe targi papierowy: kasa: 55 Euro
 e-ticketing w 97 krajach dla zarejestrowanych odwiedzających z branży.
Bilety wstępu oraz e-ticket upoważniają w czasie trwania targów do bezpłatnego korzystania z miejscowej komunikacji publicznej w obrębie aglomeracji Norymbergii (SPNV: 2 klasa, pociągi bez dopłat) w strefach taryfowych 100/200 (obszar miast Norymberga, Fürth, Stein).

Godziny otwarcia

 Codziennie od środy do niedzieli w godz. 9.00 - 18.00
 Uwaga: dzieci i młodzież poniżej 16-go roku życia nie mają wstępu na targi – zakaz ten nie dotyczy niemowląt do 6-go miesiąca życia w towarzystwie uczestników targów.

GM 

Wybrane ogłoszenia

Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Podręczna drukarka etykiet

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jeśli urodziny to z GetDirty

    Miało być wesoło, oryginalnie, smacznie i kreatywnie. Miał też być kosmos. I najlepsi koledzy. Dzięki warsztatowni CMOK i Asi z Get Dirty marzenie się spełniło. Zobaczcie jak się brudzić by się nie pobrudzić.

    Więcej…  
  • Zaplanuj każdy kolejny dzień...

    Najważniejszy w życiu jest dobry plan. Jeśli go nie mamy, działamy trochę po omacku. Nowy rok zawsze sprzyja nowym postanowieniom i przedsięwzięciom, które mamy podjąć. My ostatnio odkryliśmy narzędzie, które świetnie może nam w tym pomóc. Ni to kalendarz, ni to planer...Nam przypadł do gustu.

    Więcej…