Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je Kinga Stefańska-Boszhard, właścicielka firmy Rozette - to nie tylko poduchy do przytulania. To także synonim emocji, które możemy wyrazić także poza komunikatorami internetowymi czy też portalami społecznościowymi.

Informacje o nowej ofercie firmy Rozette - producenta przede wszystkim opakowań do prezentów, trafiły do nas w lutym 2016 roku. Mimo, że ich zapowiedź ukazała się na portalach społecznościowych, a fizycznie jeszcze nie były dostępne w Polsce, świat internetu oszalał na ich punkcie. W zaledwie 2 miesiące liczba fanów na fanpage'u Hitowych Emotikonek doszła do 15 000. Każdego dnia o ich dostępność, zarówno my jak i firma Rozette dostawaliśmy mnóstwo zapytań. Gdzie i kiedy będzie można je zakupić?  Jakie wzory są oferowane? Jaka cena?

Na szczęście już od kilku tygodni wszyscy fani nowej oferty na rynku mogą nabyć swoją ulubioną e-Motikonkę. Gdzie i za ile opowiada nam autorka całego zamieszania - Kinga Stefańska-Boszhaerd.

scann.R: Pani Kingo ? po raz kolejny zawojuje Pani rynek? W zeszłym roku tatuaże ? w tym Emotinkonki w postaci poduszek. Skąd pomysł na taki produkt w Waszej ofercie?

Kinga Stefańska-Boszhard: Pomysł zawsze rodzi się z doświadczenia i obserwacji rynku. W zeszłym roku, idąc za najnowszymi trendami w modzie, wprowadziłam metaliczne tatuaże. W tym roku postarałam się by moje produkty były także topowe pod względem jakości ale przede wszystkim przebojowości! To potrzeba Klienta oraz szeroko rozbudowanego tematu social mediów w Polsce zdecydował o takiej a nie innej ofercie. Komunikujemy się przez portale używając emotikonek, więc czemu by nie dać możliwości okazywania emocji w sposób fizyczny - namacalny w postaci poduszki?

Oferta jest bardzo szeroka ? które poduszki wzbudzają największe emocje?

Oferta jest bardzo szeroka ze względu na to, że używamy na co dzień właśnie tylu emocji. Najwięcej emocji wzbudzają oczywiście 'kupy' (uśmiech). Są one potraktowane w sposób żartobliwy i z przymrużeniem oka, wiec na pewno nikogo nie zniesmaczą. W obecnym napiętym świecie, lubimy trochę radosnych elementów a nasze poduchy takie właśnie są.



Muszę stwierdzić, że to przede wszystkim idealny produkt na prezent co wkomponowuje się idealnie w Pani ofertę torebek i opakowań do prezentów. Jak został przyjęty przez Pani obecnych klientów?

Nie będę ukrywała, że zaskoczyłam rynek. Klienci są bardzo zadowoleni z Naszych Hitowych Emotikonek i wyjątkowo chętnie je kupują.

Podusie ? przytulanki trafiły na rynek pod koniec marca. Wiemy, że znalazły już dziś swojego ambasadora. Kto nim jest?

To prawda. Ambasadorem Hitowych Emotikonek został bardzo zdolny młody wokalista Adi Kowalski! Jego wielka rzesza fanów jak i On sam pokochali nasz produkt i z dumą promuje Hitowe Emotikonki na swoich koncertach, wywiadach i portalach społecznościowych.

Na facebook'owym fanpage'u Hitowych Emotikonek ponad 15 000 osób żyje ich życiem. Macie mnóstwo zapytań gdzie można je zakupić. Gdzie w takim razie są one już dostępne w sprzedaży?

Hitowe Emotikonki są już dostępne w całej Polsce. Można je kupić w sklepach papierniczych i księgarniach, w sieciach handlowych oraz przez internet na stronie  www.pakamera.pl.

Z naszej branży kto oferuje ich pełną ofertę?

Są to największe hurtownie i sklepy szkolno-zabawkarskie. Także księgarnie dodały je do swojej oferty. Jeszcze trwa sezon targowy, więc lista nowych dystrybutorów każdego dnia wydłuża się. Dzięki naszemu Ambasadorowi produkt nasz zyskuje co raz większą liczbę fanów na czym oczywiście korzystają nasi klienci. Na każdym kroku staramy się urozmaicać promocję Hitowych Emotikonek na przykład poprzez uczestnictwo w targach samego Adiego Kowalskiego, który zawsze jest wielką niespodzianką dla odwiedzających targi.


Fot: Moment One

 

Kategoria: Rozmowy bez cenzury - branża zabawkarska
Odsłony: 3984