Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

O tym, że kobiety kochają perfumy wiedzą chyba wszyscy Panowie. O tym, że lubią przede wszystkim drogie i markowe - przekonali się nieliczni. A o tym, że można kobietę jeszcze w inny sposób zaskoczyć wie firma ROZETTE.

 

Skarbonki to od kilku lat duża część asortymentu firmy z Łowicza. Jak informuje jej właścicielka - Kinga Stefańska - Boszhard - to najbardziej neutralny, fajny i przede wszystkim ładny prezent. 

- Możemy go wręczyć właściwie przy każdej okazji - zapewnia nas w rozmowie nasza rozmówczyni. - Jako prezent na komunię gdy skarbonka może od razu posłużyć jako miejsce na prezenty gotówkowe, jako prezent ślubny już z pełną zawartością w środku, na urodziny - gdy kształt skarbonki odpowiada np. zainteresowaniom jubilata. - dodaje.

Produkt, który przepięknie upodabnia się do najbardziej ukochanych przez kobiety perfum - Chanel no 5 - idealnie nie tylko sprawdzi się jako skarbonka, ale także jako dekoracja naszej łazienki.  

Kobieca kolorystyka, różne rozmiary pozwalają na stworzenia naprawdę ciekawej kolekcji, a zbliżające się okazję do dawania prezentów, pozwolą spełnić prośbę każdej kobiety - oczywiście jeśli ma ona do siebie i do otrzymywanych produktów wystarczająco duży dystans.

Skarbonki w kolorystyce brudnego różu i czerwieni dostępne są w ofercie firmy ROZETTE od kilku lat.

W sprzedaży detalicznej produkty oferowane są w największych sklepach z upominkami, zabawkami i sieciach handlowych. 

W tym roku firma po raz kolejny także stworzyła program lojalnościowy dla klientów dokonujących zamówień on-line. 

Firma ROZETTE doceniła w ten sposób właścicieli najmniejszych i najbardziej odległych na terenie Polski sklepów papierniczych i upominkowych. To dla nich stworzona została platforma B2B, która w znacznym zakresie ma ułatwić dokonywanie zamówień, a przy okazji dać szansę na wygraną. W tym roku wygraną jest wyjazd do Lizbony, o czym piszemy na naszych stronach: Rozette zabiera klientów do...LIZBONY!

O tym, że kobiety kochają perfumy wiedzą chyba wszyscy Panowie. O tym, że lubią przede wszystkim drogie i markowe - przekonali się nieliczni. A o tym, że można kobietę jeszcze w inny sposób zaskoczyć wie firma ROZETTE.

 

Skarbonki to od kilku lat duża część asortymentu firmy z Łowicza. Jak informuje jej właścicielka - Kinga Stefańska - Boszhard - to najbardziej neutralny, fajny i przede wszystkim ładny prezent. 

- Możemy go wręczyć właściwie przy każdej okazji - zapewnia nas w rozmowie nasza rozmówczyni. - Jako prezent na komunię gdy skarbonka może od razu posłużyć jako miejsce na prezenty gotówkowe, jako prezent ślubny już z pełną zawartością w środku, na urodziny - gdy kształt skarbonki odpowiada np. zainteresowaniom jubilata. - dodaje.

Produkt, który przepięknie upodabnia się do najbardziej ukochanych przez kobiety perfum - Chanel no 5 - idealnie nie tylko sprawdzi się jako skarbonka, ale także jako dekoracja naszej łazienki.  

Kobieca kolorystyka, różne rozmiary pozwalają na stworzenia naprawdę ciekawej kolekcji, a zbliżające się okazję do dawania prezentów, pozwolą spełnić prośbę każdej kobiety - oczywiście jeśli ma ona do siebie i do otrzymywanych produktów wystarczająco duży dystans.

Skarbonki w kolorystyce brudnego różu i czerwieni dostępne są w ofercie firmy ROZETTE od kilku lat.

W sprzedaży detalicznej produkty oferowane są w największych sklepach z upominkami, zabawkami i sieciach handlowych. 

W tym roku firma po raz kolejny także stworzyła program lojalnościowy dla klientów dokonujących zamówień on-line. 

Firma ROZETTE doceniła w ten sposób właścicieli najmniejszych i najbardziej odległych na terenie Polski sklepów papierniczych i upominkowych. To dla nich stworzona została platforma B2B, która w znacznym zakresie ma ułatwić dokonywanie zamówień, a przy okazji dać szansę na wygraną. W tym roku wygraną jest wyjazd do Lizbony, o czym piszemy na naszych stronach: Rozette zabiera klientów do...LIZBONY!

Więcej o firmie Rozette:

Firma działa od 1992 roku. Specjalizuje się w produkcji opakowań ozdobnych do prezentów i dodatków do opakowań. W kolekcji posiada wyroby wstążkowe - rozetki, kokonki, kokardy, wstążki oraz wyroby papierowe - różnego rodzaju torebki, pudełka i papiery ozdobne. Wśród konkurentów wyróżniają ją atrakcyjne ceny i wysoka jakość wyrobów. Jako doświadczony producent oferuje:

  • asortyment w szerokiej gamie rozmiarów i kolorów
  • krótkie terminy realizacji i atrakcyjne warunki cenowe
  • możliwość dopasowania się do indywidualnych, nietypowych wymagań klienta Zapraszamy do współpracy.

Od kilku lat firma także wprowadza na polski rynek największe światowe hity.


CZYTAJ TAKŻE: 

Wybrane ogłoszenia

Dla wielbicieli koloru.
Fluo marki Main Paper
Marka MemoBe (MK006-01)
Magnetyczne MemoBe
W zestawie 10 elementów.
Nowość w ofercie firmy Amex.
Kubek dla TatyKubek dla Taty
Sprzedam40 zł - sugerowana cena detaliczna PLN
Kubek dla każdego faceta.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Z nadrukiem linii do nauki pisania lub pięciolinią ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Na ile spoufalasz się z pracownikami?

    Od dawna śledzimy biznesowe rozwiązania Kamili Rowińskiej. W związku z tym, że znaczną część naszej redakcji tworzą kobiety, z wielką pasją oglądamy jej video. W ostatnim odcinku z serii Power Poniedziałek poruszyła ona temat czy warto integrować się z podwładnymi i jakie są granice budowania relacji szef-pracownik w zespole. 

    Więcej…  
  • Rzecz o kreatywności. Nowe trendy na rynku pracy

    Efektywność. Kreatywność. Produktywność. Co im sprzyja? A co przeszkadza? Obalamy mity o tak zwanych multitaskingu i brainstormingu. Badania potwierdzają ? teraz liczy się monotasking i regeneracja w biurze. Okazuje się, że zalecenia ekspertów wcale nie jest łatwo wdrożyć. W szczególności mikro biznesom. Dlaczego?

    Więcej…