Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To nie mogło być zwykłe wnętrze. Wraz z rozwojem marki Get Dirty® rynek wymusił na ich twórcach stworzenie miejsca, gdzie produkty będą mogły być nie tylko kupowane, ale przede wszystkim testowane. 

Marka Get Dirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne produkty, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. To produkt, który stworzyły mamy dla swoich pociech, mając na celu ich radość z zabawy, bezpieczeństwo i rozwój.

Obecnie marka Get Dirty® kojarzy nam się już nie tylko z kombinezonami, matami i workami. To marka wielowymiarowa, która daje dużo szersze pole manewru.

Właśnie ze względu na potrzeby rynku, jej twórczynie stworzyły przepiękny showroom, który jest nie tylko miejscem prezentacji nowych kolekcji, ale przede wszystkim jest miejscem zabaw dzieci.

- Prowadzimy warsztaty sensoryczne, porady dla rodziców, opracowujemy nowe rozwiązania, mając w sercu dobro naszych pociech. - słyszymy od Joanny Szczuckiej V-ce Prezes Zarządu SGM-Kids, właściciela marki Get Dirty®. - Same jesteśmy mamami i w trosce o dobro dzieci oraz naszą wygodę wynalazłyśmy kombinezony ochronne dla dzieci, które mają za zadanie uszczęśliwić dzieciaki (dając im możliwości do swobodnej i bardzo kreatywnej zabawy), a mamom ułatwić życie i dać radość ze wspólnej zabawy oraz obserwacji postępów swojego dziecka. - dodaje.

Chcąc stworzyć dzieciom jeszcze lepsze warunki rozwoju SGM-Kids zapoczątkowało misję uświadamiania i edukowania rodziców, mówiąc im jak ważne jest w życiu dzieci doświadczanie, kreatywna zabawa, plastyka, wszelkie zabawy sensoryczne.

- Nie chcemy jednak robić to wyłącznie wirtualnie, lub na okazjonalnych targach - słyszymy. 

To właśnie ze względu ma chęć ciągłej interakcji z klientem, oraz kontaktu z rodzicami i edukowaniu ich, stworzono piękne wnętrze, do którego nie tylko dzieci garną.

Oryginalne i twórcze dekoracje.

Kolorowe otoczenie pobudzające wyobraźnię.

Przestrzeń dająca swobodę zabawy.

I oczywiście kombinezony i maty umożliwiające nieograniczoną możliwość tworzenia.

W takim miejscu nie trudno o świetnie spędzony czas.

Showroom Get Dirty®, który powstał przy ul. Głogowskiej 152/154 w Poznaniu, obecnie jest jednym z częściej odwiedzanych miejsc na mapie. Rodzice i ich pociechy bez ograniczeń mogą tu zdobywać doświadczenia, jakie nigdzie indziej nie były im dane. Zabawy sensoryczne, warsztaty dla dzieci i rodziców na stałe wpisały się w codzienność tego miejsca.

O kolejnych spotkaniach można dowiadywać się na bieżąco z profilu Facebook'owego GetDirty®https://web.facebook.com/GetDirtyWithYourChild/ 

 


 

Wybrane ogłoszenia

Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło

    Działająca od 1990 roku firma Inter Sp. z o.o., w związku ze zmianami, jakie zaszły na przełomie roku 2014/2015 wchodzi w nowy etap swojej działalności. Dotychczasowa oferta, w skład której wchodzą takie marki jak: RAPESCO, ALPINO, ALCO, MULTIFORM CASSELINI - znacznie się poszerzy.

    Więcej…  
  • W styczniu ma ruszyć druga tarcza finansowa.

    Przedstawione założenia tarczy finansowej 2.0 zakładają, że tym razem wsparcie trafi do przedsiębiorców z 38 branż, które najbardziej ucierpiały na skutek pandemii. PFR przeznaczy na pomoc dla mikro-, małych i średnich firm 10 mld zł. Przewiduje również możliwość umorzenia 100 proc. subwencji dla MŚP z pierwszej tarczy. Pomoc uzyskają również duże przedsiębiorstwa. Od początku pandemii w ramach tarczy finansowej do firm trafiło ponad 60 mld zł. Teraz PFR skontroluje wybranych beneficjentów dotacji.

    Więcej…