Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ostatnio zastanawialiśmy się, która z emotikonek jest najbardziej popularna wśród młodzieży. Jak się okazuje to nie uśmiechnięte żółte twarze ani diamenciki. Emotikonka, która zawładnęła ostatnio internetem i ma różne swoje oblicza w zależności od tego z jakiego systemu korzystamy, jest koloru brązowego i przypomina... kupę. Tak, dobrze widzisz Drogi Czytelniku. Wprawdzie co mniej dociekliwi internauci w brązowym, zawijanym "wałku" dojrzą tort tudzież lody czekoladowe - jedno jest pewne - Mark Zuckerberg wprowadzając ją do Facebook'a, na myśli miał bardziej niesmaczne klimaty. Co jednak kryje się pod tajemniczą ikonką?

GENEZA POWSTANIA

Po raz pierwszy brązowy stożek przedstawiony został jako część języka Unicode 6.0 w 2010 r. Wówczas emotikonka przypominała stożek, nad którym latały muchy. Ówczesny wizerunek nie bardzo przypadł jednak użytkownikom do gustu. Gmail był najbardziej sprzeciwiającym się partnerem. Zarząd Gmaila uznał, że czują się obrażeni wulgaryzmem emotikonki przypominającej kupę. Jednak potrzeba jej twórców - Daricka Tong'a, Darrena Lewisa, Takeshi Kishimoto i Katsuhiko "Kat" Momoi, spowodowały, że jej wizerunek nieco złagodniał. Przez kilka lat brązowy stożek walczył o swoją pozycję. Dopiero bardziej niewinny wizerunek przypominający czekoladowy stożek otworzył drzwi do sławy. 

 The History of the Poop Emoji

NIEZŁA ZABAWA

Obecnie emotikonka "kupy" przyjęła różne oblicza, nawet różowe. Można ją znaleźć już nie tylko w naszym smartfonie czy w mediach społecznościowych. Jej popularność wyszła poza wirtualny świat. Od zeszłego roku hitem sprzedażowym okazały się poduchy i bambosze bohaterki naszego artykułu. Dziś, dzięki firmie ROZETTE, jej fani mogą cieszyć się nią i w aucie, i w biurze, i w domu.

Karteczki samoprzylepne, plecaczki, zapachy do samochodu, pen-drive'y wojują rynek! I już nikt nawet nie pomyśli, skąd wywodzi się ta ikonka i co tak naprawdę przypomina. 

- Rzeczywiście nie spodziewaliśmy się takiego bumu na brązowego idola dzieci i młodzieży. - mówi nam Kinga Stefańska - Boszhard, właścicielka firmy ROZETTE - Po poduchach, które w zeszłym roku zawojowały rynek, na prośbę naszych klientów znacznie poszerzyliśmy ofertę z tą ikonką. - dodaje

 


Pełna oferta firmy ROZETTE dostępna jest na stronie: http://www.rozette.pl/pl/  

 

Wybrane ogłoszenia

Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Tierra Group poszukuje handlowca!
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowe tonery do drukarek Canon.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Idealna do domowego biura.
Ręcznie malowane torebki.
Różne kształty, żywe kolory.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowoczesne oświetlenie – czyli efekt 3D w Twoim domu

    Nasz świat jest wielowymiarowy, a nowoczesne technologie pozwalają nam coraz częściej cieszyć się niesamowitymi przedmiotami w naszym codziennym otoczeniu. Technika i sztuka idą w tym przypadku w parze. Nie tylko na wielkim kinowym ekranie możemy podziwiać trójwymiarowe efekty specjalne. Fanów fantastyki, miłośników obrazów 3D oraz wszystkich kochających designerski i nowoczesny styl z pewnością ucieszy fakt, że na rynku mamy coraz większy wybór oświetlenia 3D. Taka lampa zdecydowanie przyciąga uwagę, cieszy oko, zachowując jednocześnie funkcję oświetleniową i dekoracyjną. Teraz niesamowite oświetlenie może ozdobić każdy salon, jadalnię, sypialnię i wiele innych wnętrz.

    Więcej…  
  • Najmłodsze w rodzinie Uni-Max

    Dumnie, jako jeden z najmłodszych w rodzinie, firma Panta Plast Sp. z o.o. prezentuje nowy model długopisu marki Uni-Max - MAXFLOW. Przezroczysty korpus, skuwka z ozdobnym metalowym klipem i specjalny innowacyjny tusz - to główne zalety produktu.

    Więcej…