Znamy tyle samo osób, które popierają spotkania targowe co i przeciwników tej formy. My nie będziemy oceniać. Skoro dana hurtownia decyduje się na tego typu event, znajduje wystawców, którzy w pewnym sensie są sponsorami spotkania, to najwidoczniej jest taka potrzeba rynku.
Najchętniej milczałabym...Dlaczego? Bo nie wierzę! Jak wielu z nas z branży. Tysiące wiadomości, zapytań - co się stało?
"Kawa Jacobs i herbata Lipton dostępne w naszej ofercie" - takim hasłem kusi od niedawna firma RAFCOM!
Jak ten czas biegnie. Zaledwie kilka miesięcy temu widzieliśmy się w Chorzowie z przedstawicielami hurtowni LUKA, a już zbliża się kolejny event!
Zeszły rok naprawdę należał do tych z serii "dobrych". Szczególnie branża biuroserwisowa poradziła sobie ze skutkami wciąż namnażających się niesprzyjających okoliczności. Na szczęście firmy radzą sobie dość dobrze, wciąż rozwijając się i powiększając swoje zasięgi.
Na fali odkrywania możliwości, Memoboards, czyli firma produkująca tablice marki MemoBe, uczestniczyła w trzeciej edycji LEANathonu, jako główny partner wydarzenia.
Nowy rok już za rogiem. Przed nami okres Świąt, Sylwester, kilka dni urlopu, chociaż akurat teraz wolne dni wypadają w weekend. Jak ułoży się kalendarz w przyszłym roku? Wygląda na to, że aż siedem razy uda się nam przedłużyć weekend.
Kolejny smutny dzień w naszej branży. Z wielkim żalem informujemy, że w wyniku ciężkiej choroby w dniu 8.12.2022 zmarł Tomasz Tomaszewski - były Dyrektor Zarządzający w firmie VauPe Sp. z o. o.
Aż 18 proc. osób pracujących w domu uznało, że zdalne wykonywanie obowiązków jest bardzo uciążliwe, nieco ponad połowa wskazuje na niewielkie trudności, a tylko 31 proc. nie dostrzega niedogodności związanych z home office. To wnioski z badania nastrojów i zachowań Polaków podczas izolacji przeprowadzonego przez SW Research. ? Ułatwieniami mogą być: dobra organizacja codziennych obowiązków i miejsca pracy oraz regularna komunikacja ze współpracownikami ? przekonuje Aleksandra Sikorska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Więcej…Ulotka jest nadal jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych, szczególnie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jej projekt i wydruk możemy zlecić profesjonaliście lub pokusić się o samodzielne jej wykonanie. Jeśli jednak zdecydujemy się na przetestowanie własnych sił, na co przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę, by finalny efekt był profesjonalny i satysfakcjonujący?
Więcej…