Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Activejet, lider rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych oraz producent wysokiej jakości produktów oświetleniowych, wystartował z kampanią wizerunkową, której twarzą jest znana prezenterka Agnieszka Hyży.

Kampania pod hasłem ?Świetlna myśl!? ma na celu zwrócenie uwagi, że marka Activejet to obok materiałów eksploatacyjnych również bogaty asortyment produktów oświetleniowych.
W portfolio marki znajdują się między innymi źródła światła LED w barwie ciepłej, zimnej i neutralnej, produkty designerskie takie, jak dekoracyjne taśmy LED, kinkiety, lampki nabiurkowe, dekoracyjne oprawy LED, a także energooszczędne świetlówki kompaktowe. Cechuje je najwyższa jakość, energooszczędność, a dodatkowo dają wiele możliwości do kreatywnej i nowoczesnej aranżacji wnętrz, co stanowi motyw przewodni kampanii.

- Współpraca z Agnieszką Hyży to wyjątkowe wydarzenie w historii naszej marki. Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na zaangażowanie ambasadora. Zależało nam na wyborze osoby, która przekona naszych klientów, że za pomocą produktów oświetleniowych Activejet można stworzyć wyjątkowe aranżacje wnętrz i całkowicie odmienić charakter mieszkania ? mówi Dominika Kopycka, Non-Food International Business Development Director w spółce Action S.A, do której należy marka Activejet.

Zaplanowane do końca bieżącego roku aktywności obejmują działania w prasie, w kanałach społecznościowych Facebook i Instagram oraz silne wsparcie PR. Za strategię, kreację  i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Lab.

 

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla domowych artystów.
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Nowość w ofercie Rafcom.
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Mniej niż połowa Polaków zamierza obchodzić walentynki. Najchętniej kupowanym prezentem są kwiaty i słodycze

    Święto zakochanych zamierza celebrować w tym roku tylko 39 proc. Polaków ? wynika z badania ?Barometr Providenta?. Co czwarty spędzi walentynkowy wieczór na romantycznej kolacji z ukochaną osobą, a najpopularniejszymi prezentami będą kwiaty i słodycze. Z badania wynika też, że Polacy planują przeznaczyć na walentynkowe wydatki średnio 90 zł, przy czym hojniejsi będą mężczyźni. Co ciekawe, Polska dzieli się na bardziej i mniej romantyczne regiony, a w okazywaniu uczuć przodują mieszkańcy Lubuskiego.

    Więcej…  
  • Jak zrobić emotikony za pomocą kolorowej pasty do modelowania Soft Dough Blandiver

    Odkryj krok po kroku, jak zrobić ładne buźki z pastą do modelowania "Soft Dough Blandiver" marki JOVI. Ciasto jest bardzo miękkie i da się formować z wielką łatwością. Ma bardzo świeżą konsystencję i jest przyjemne w dotyku. Idealnie nadaje się do pracy z najmłodszymi. 

    Więcej…