Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W dniach 19-21 maja br. odbyła się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland. Wydarzenie zgromadziło ponad 3 tys. odwiedzających, wśród których znaleźli się przedstawiciele branży upominkowej oraz klienci indywidualni, poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. Podczas targów zostały zrealizowane liczne konferencje oraz atrakcje dla odwiedzających – m.in. warsztaty kreatywne oraz konkursy z nagrodami.

Oferta targów obejmowała propozycje upominków na różne okazje: imieniny, urodziny, śluby, święta czy „parapetówki”. Na ponad 200 stoiskach polskich i zagranicznych wystawców – m.in. z Indii, Ukrainy, Słowacji, Chin i Sri Lanki, zostały zaprezentowane produkty codziennego użytku oraz różnego rodzaju akcesoria dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Wśród oferowanych produktów znalazły się m.in. akcesoria dekoracyjne do domu, biura i ogrodu, kwiaty, mała elektronika, luksusowe zegarki, biżuteria i słodycze oraz propozycje podarunków dla klientów i partnerów biznesowych w postaci gadżetów marketingowych.

Atrakcje dla odwiedzających

Podczas tegorocznej edycji Gift Show Poland odbyły się liczne konferencje poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem biznesu oraz aktualnym trendom w dekoracjach i edukacji dzieci. Wśród poruszanych tematów znalazły się m.in.: zagrożenia i pułapki związane z importem z Chin, Provocative Brand – sztuka tworzenia silnej i skutecznej marki własnej oraz sprzedaż prowokacyjna – jeden z najskuteczniejszych modeli sprzedaży. Podczas wydarzenia zostały poruszone także kwestie bezpiecznego przedszkola i przyjaznej szkoły, nowoczesnych trendów w edukacji oraz najmodniejszych w 2016 roku upominków i dekoracji wnętrz – w tym z żywych kwiatów. Program dla odwiedzających obejmował również warsztaty kreatywne: tworzenia biżuterii z filcu oraz lizaków artystycznych. Nowością tegorocznej edycji targów Gift Show Poland była Strefa Relaksu, w której odwiedzający mogli skorzystać z bezpłatnych masaży wykonywanych przez zespół profesjonalnych masażystów.

Konkursy z nagrodami

Podczas targów wyłoniono zwycięzców konkursu Best Gift Design, polegającym na stworzeniu najbardziej oryginalnego upominku handmade. Nagrody, o łącznej wartości 10 000 zł, zostały przyznane w dwóch kategoriach: Najlepszy projekt produktu upominkowego oraz Najlepszy projekt opakowania na prezent. Podczas wydarzenia przyznano również nagrody w konkursie dla branżowych odwiedzających – m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego, a także rozstrzygnięto konkurs dla wystawców Gift Show & Scann.R Award. Nagrody w postaci wywiadu i promocji zwycięskiego produktu w Internecie, zostały przyznane w trzech w kategoriach: Najlepszy produkt, Najbardziej kreatywny pomysł oraz Najpopularniejszy produkt.

Kolejna edycja targów Gift Show Poland zaplanowana jest na maj 2017 roku.


  Zobacz videoreportaż z II edycji targów Gift Show


Pełna Galeria zdjęć dostępna jest także na naszym profilu na Facebook'u.

Wybrane ogłoszenia

SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Farby pakowane po 500 ml.
Ręcznie malowane torebki.
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Promocja na zdrowie!

    Zapraszamy do udziału w kolejnej akcji, organizowanej przez firmę Rafcom. Aż do 15 kwietnia 2021 roku wszyscy klienci mogą odebrać 4 zestawy miodu z polskiej pasieki rodziny Sadowskich, każdy po 1 zł.

    Więcej…  
  • Facebook zapowiada duże zmiany technologiczne

    Zmiany w Messengerze, nowe mechanizmy w Facebook Analytics i przede wszystkim prace nad rozszerzoną rzeczywistością zapowiedział Facebook podczas swojej corocznej konferencji F8. Dzięki aplikacji Spaces użytkownicy będą mogli porozmawiać ze znajomymi i rodziną w wirtualnej rzeczywistości i tworzyć jej elementy. Zmiany wprowadzają też Twitter, który rozszerza limit 140 znaków, oraz YouTube, który z kolei reguluje dodawanie reklam do treści. Instagram przekroczył natomiast kolejną barierę 700 milionów użytkowników.

    Więcej…