27 listopada br. odbędzie się kolejny już w historii polskiego handlu Black Friday. Z kolei 30 listopada jego internetowy odpowiednik, czyli Cyber Monday zawładnie internetem. Można się spodziewać, że w tych dniach wielu łowców okazji rzuci się w wir zakupów. Dlatego warto się do tego przygotować.
Nasza branża chcąc dorównać trendom także przygotowuje się do tego dnia.
Także nasz portal przygotował akcję dla każdej firmy. Tylko 27 listopada oraz 30 listopada artykuły, teksty PR, prezentacje, produkty/ nowości przesłane do nas na maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. mogą być opublikowane w cenie 100 zł netto (zamiast 500)/ publikacja bezterminowa.
Kolejne promocje napłynęły do nas z firmy SADPEX.
I tutaj właściciele firmy zadbali o swoich klientów.
Spośród firm oferujących materiały eksploatacyjne o swoich odbiorcach nie zapomniało NM Revolution. Na ten dzień producent marki InQPrint przygotował szereg promocji.
Internet, poczta e-mail obecnie zasypywana jest różnymi ofertami. Pamiętajmy jednak, aby uważać na firmy, które Black Friday wykorzystują do małych oszustw. Sprawdźcie listę najczęstszych "chwytów" tego okresu.
WARTO BACZNIE UWAŻAĆ NA:
Żonglerkę cenami – czyli stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.
Promocyjne „przynęty” – czyli zachęcanie rzekomo wysoką obniżką do zakupu różnych artykułów, podczas gdy w rzeczywistości promocja dotyczy jedynie wybranych produktów. Klient widzi informację „drugi produkt za -50%”, po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu.
Niejasne naliczanie rabatów – zamiast deklarowanej wysokiej obniżki ceny, klient otrzymuje mniejszy upust.
Anulowanie opłaconych zamówień – najczęściej z powodu „błędu systemu”.