Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.

Czy firma posiada wdrożony program oszczędności zasobów?

Czym kieruje się dział marketingu wybierając nośniki reklamowe?

Czy gadżety reklamowe ciągle są w powszechnym użyciu?

To tylko trzy spośród dziesięciu obszarów, które chce zbadać Paperhat. Głównym celem badania jest poznanie polityki polskich firm w zakresie print i CSR, głównie pod kątem zużycia papieru. Pośrednio organizator chce zachęcić do rozsądnego i efektywnego gospodarowania projektami drukowanymi, tak, aby nie zużywać niepotrzebnie cennych zasobów ? firmy i planety.

- Chcielibyśmy trochę więcej dowiedzieć się o funkcjonowaniu CSR w Polsce w kontekście działań print. Okazuje się bowiem, że jest to niezwykle ważny aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu ? zmniejszenie zużycia materiałów przeznaczanych na print, koncentracja na materiałach ekologicznych, zmniejszenie kosztów, zwiększenie jakości, ochrona środowiska?. Dzięki badaniom spodziewamy się dowiedzieć jakie podejście panuje w polskich firmach, jaka jest świadomość wpływu działań print na środowisko i jakie miejsce zajmuje druk w planach marketingowych. ? dodaje Anna Przybylska, Dyrektor Zarządzająca Paperhat Poland Sp. z o.o., polskiego oddziału globalnego dostawcy rozwiązań print management.

Badanie zostało przygotowane w formie ankiety on-line, której wypełnienie nie powinno zająć dłużej niż 10 minut. Jest ona dostępna pod tym adresem: ANKIETA. Do jej wypełnienia i wysłania nie jest niezbędne podawanie jakichkolwiek danych firmowych czy osobowych. Na podstawie pozyskanych odpowiedzi firma przygotuje raport, który zostanie następnie bezpłatnie udostępniony w Internecie.


Patronat medialny badania: scann.R

Wybrane ogłoszenia

Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Dla chłopca i dziewczynki
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Dostępny w 7 kolorach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Przygotuj się na sezon prezentowy!

    Wszyscy z natury lubimy otrzymywać prezenty. Nawet jeśli ktoś skromnie zaprzeczy to zaraz po tym doda: - ja lubię je wręczać. Jakkolwiek by na to nie patrzeć prezenty kochamy bez wyjątków.

    Więcej…  
  • Automatyzacja, cyfryzacja i zawody przyszłości wyprą prawie połowę obecnych profesji

    Blisko połowa zawodów (40%) obecnych na dzisiejszym rynku pracy w ciągu najbliższych 25 lat zostanie zastąpiona przez maszyny. Najbardziej pożądanymi kompetencjami będą natomiast umiejętności programistyczne i te związane z przetwarzaniem danych. Polacy nie są świadomi tych prognoz ? aż 70% z nich nie przewiduje zmiany zawodu i tylko co dziesiąty śledzi zmiany na rynku pracy. Jakie jeszcze prognozy wynikają z najnowszego raportu Gumtree.pl, pt. ?Aktywni + Przyszłość Rynku Pracy??

    Więcej…