Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.

Czy firma posiada wdrożony program oszczędności zasobów?

Czym kieruje się dział marketingu wybierając nośniki reklamowe?

Czy gadżety reklamowe ciągle są w powszechnym użyciu?

To tylko trzy spośród dziesięciu obszarów, które chce zbadać Paperhat. Głównym celem badania jest poznanie polityki polskich firm w zakresie print i CSR, głównie pod kątem zużycia papieru. Pośrednio organizator chce zachęcić do rozsądnego i efektywnego gospodarowania projektami drukowanymi, tak, aby nie zużywać niepotrzebnie cennych zasobów – firmy i planety.

- Chcielibyśmy trochę więcej dowiedzieć się o funkcjonowaniu CSR w Polsce w kontekście działań print. Okazuje się bowiem, że jest to niezwykle ważny aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu – zmniejszenie zużycia materiałów przeznaczanych na print, koncentracja na materiałach ekologicznych, zmniejszenie kosztów, zwiększenie jakości, ochrona środowiska…. Dzięki badaniom spodziewamy się dowiedzieć jakie podejście panuje w polskich firmach, jaka jest świadomość wpływu działań print na środowisko i jakie miejsce zajmuje druk w planach marketingowych. – dodaje Anna Przybylska, Dyrektor Zarządzająca Paperhat Poland Sp. z o.o., polskiego oddziału globalnego dostawcy rozwiązań print management.

Badanie zostało przygotowane w formie ankiety on-line, której wypełnienie nie powinno zająć dłużej niż 10 minut. Jest ona dostępna pod tym adresem: ANKIETA. Do jej wypełnienia i wysłania nie jest niezbędne podawanie jakichkolwiek danych firmowych czy osobowych. Na podstawie pozyskanych odpowiedzi firma przygotuje raport, który zostanie następnie bezpłatnie udostępniony w Internecie.


Patronat medialny badania: scann.R

Wybrane ogłoszenia

Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zwiększone moce produkcyjne, większa elastyczność produktowa i niższa emisja CO2 ...

    Arctic Paper zakończył inwestycję o wartości 10 mln EUR w papierni w Kostrzynie. W jej efekcie wydajność maszyny papierniczej MP1 zwiększyła się o 30 000 ton rocznie, a portfolio produktów zostało rozszerzone. Inwestycja została w całości sfinansowana przez Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR).

    Więcej…  
  • Z jakich artykułów korzystają profesjonalni plastycy?

    Proces artystycznej kreacji oprócz wizji i natchnienia wymaga odpowiednich narzędzi. Profesjonalni artyści potrzebują dostępu do artykułów, które spełnią ich oczekiwania. Dlatego warto poznać ofertę, z której skorzystają plastycy.

    Więcej…