Niezależnie, czy wchodzimy do sklepu stacjonarnego czy odwiedzamy jego stronę internetową, mamy do czynienia z tą samą marką. Dlatego dziś celem jest budowanie bliskiej i długofalowej więzi z konsumentem, która rozwija się harmonijnie niezależnie od formy kontaktu, na każdym etapie relacji klient- marka. To właśnie takie podejście kryje się za popularnym pojęciem customer journey.
Prawie 18 mln Polaków kupuje online
Najczęstsze metody dokonywania zakupów on-line

Odzież i akcesoria na szczycie zakupów internetowych
Co najczęściej Polacy kupują w internecie?

Media społecznościowe kopalnią inspiracji zakupowych
Najczęściej wykorzystywane źródła inspiracji zakupowych

O czym pamiętać, żeby osiągnąć sukces w e-commerce?
-
61% Polaków oczekuje, że firma będzie umiała ich zaskoczyć ofertą,
-
89% konsumentów oczekuje odpowiedzi na swoje zapytanie w ciągu max. 24 godzin,
-
45% konsumentów w Polsce zwraca uwagę na spójność promocji w sklepach online i stacjonarnych.
Wizerunek masz jeden!
Produkty i usługi są ważne, ale dzisiaj coraz częściej sprzedajemy doświadczenia z nimi związane. Klient pragnie być zauważony, zrozumiany i doceniony, nie chce być tylko anonimowym wpisem w bazie danych. Jeśli będziemy o nim pamiętali i utrzymywali z nim kontakt, trafiając w jego potrzeby i oczekiwania, sprawimy, że będzie miał dobre skojarzenia z naszą marką. A do lubianej marki ludzie zawsze będą chętnie wracać.
- Szczegóły
- Odsłony: 690
Najczęściej czytane artykuły
- Szczęśliwcy naszych konkursów
- L4 w 2016 roku - ważne zmiany!!
- Otwieramy paczki!
- Jak uratować wysuszone markery?
- Siła nabywcza mieszkańców Europy
- Test długopisów wymazywalnych
- Garmin Forerunner 110 – test biegacza
- Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem marki ART
- Kredki, które się nie łamią
- Darmowe podręczniki w szkołach
Wybrane ogłoszenia
Losowo wybrane artykuły branżowe
-
Lista zmian podatkowych wchodzących w życie w 2018 roku.
Zmiany, zmiany, zmiany - w tym klimacie będziemy rozpoczynać nowy rok 2018. Co przygotował dla nas ustawodawca i z czym musimy się zmierzyć jako przedsiębiorcy - o tym, klarownie w punktach, piszemy w naszym artykule.
Więcej… -
Produkty ASARTO zostały nagrodzone prestiżowym godłem Laur Konsumenta 2018
Kolejna dobra informacja spłynęła do naszej redakcji. Marka Asarto właśnie otrzymała srebrny Laur Konsumenta 2018 w największym projekcie konsumenckim w Polsce, w kategorii materiały eksploatacyjne do drukarek.
Więcej…