Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.

Jak, jeszcze przed nawiązaniem współpracy, sprawdzić jego wiarygodność? Umożliwia to powołany w tym celu program INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND, czyli wykaz firm, które nie są polecane na rynku produktów reklamowych. Pozwala on zweryfikować rzetelność i uczciwość firm z branży, a tym samym ocenić ryzyko kooperacji z różnymi podmiotami z rynku. To jednak nie jedyne zalety INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND – jest to również skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw. Jak pokazuje doświadczenie oraz statystyki, wezwanie do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy na liście NOT RECOMMEND procentuje sprawnym odzyskaniem należności. Potwierdzają to kwoty – w ciągu 9 lat funkcjonowania wykazu odzyskanych zostało 3907398,27 zł Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy i sprawdź szczegóły na stronie www.notrecommend.com.

A jak problem przedstawia się w naszej branży? Z informacji, jakie uzyskaliśmy z rynku zaległości jest dużo, a te niektóre sięgają nawet 500 dni (!!). Najbardziej sprawdzoną metodą na odzyskanie ich jest zewnętrzna windykacja oraz ubezpieczenie transakcji.


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Ogromna paczka kredek
Idealna do domowego biura.
Polska marka artykułów czyszczących.
Totalna nowość w marce ESCUELA!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 3 postanowienia, które jako szef powinieneś sobie zrobić

    Są tacy, którzy postanowienia na nowy rok planują już od jesieni, a 1 stycznia jest dla nich tylko sygnałem do startu. Niektórym udaje się realizować je przez cały, kolejny rok, inni poddają się przed upływem miesiąca. Są też ludzie, którzy swoje cele noworoczne formułują w trakcie zabawy sylwestrowej, a kolejnego dnia szybko je odwołują, bo okazały się zbyt ambitne lub zupełnie nierealne. Bez względu na to, do której grupy należysz, warto pamiętać, że noworoczne postanowienia powinny być: możliwe do wykonania, potrzebne i korzystne, czyli zmieniające obecną sytuacje na lepsze.

    Więcej…  
  • Rusza nowy program edukacyjny dla polskich szkół.

    Przeciwdziałanie postępującym zmianom klimatycznym to nie tylko obszar zainteresowania rządów i biznesu, lecz również konsumentów. Dlatego też edukacja ekologiczna prowadzona już od najmłodszych lat może zaprocentować w przyszłości zmianą nawyków i tym samym ograniczeniem emisji. Dużą rolę w walce o czystsze powietrze odgrywa ciepłownictwo. Startujący właśnie program edukacyjny zainicjowany przez spółkę PGE Energia Ciepła ma pomóc uczniom szkół podstawowych zrozumieć, w jaki sposób powstaje ciepło, skąd bierze się energia elektryczna i jaki mają wpływ na klimat i ochronę środowiska. Szkoły mogą zgłaszać się do 8 października.

    Więcej…