Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.
Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.
Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.
Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.
Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.
Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.
Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.
W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.
Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.
Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).
Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.
20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.
Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

 

 ZOBACZ STATYSTYKI

 

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.
Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.
Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.
Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.
Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.
Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.
Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.
W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.
Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.
Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).
Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.
20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.
Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

 

 ZOBACZ STATYSTYKI

 

Zobacz także:

  • video relacja

Znalezione obrazy dla zapytania logo youtube

Wybrane ogłoszenia

Podręczna drukarka etykiet
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
5 kolorów zabawy.
Flamastry artystyczne Alpino - 30 kolorów
Nowa oferta marki JOVI.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Nowe tonery do drukarek Canon.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Farby pakowane po 500 ml.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zaznacz, co niezwykłe - czyli co zrobiło STABILO dla kobiet?

    Po wygranej w kategorii Print & Publishing na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions w zeszłym miesiącu, kampania "Highlight The Remarkable" (tłumaczenie: "Podkreślanie niezwykłości") firmy Stabilo Boss stała się wirusem na kanałach cyfrowych.

    Więcej…  
  • Back to school – jak przygotować dziecko do szkoły?

    Pierwszy września zbliża się wielkimi krokami. Dla dzieci to ekscytujący czas przygotowań do zbliżającego się roku szkolnego. Dla rodziców może być to okres wyjątkowo intensywny pod względem finansowym. My podpowiadamy, na jakie wydatki powinniśmy być gotowi oraz jak dobrze zaplanować domowy budżet.

    Więcej…