Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Już 11 stycznia 2018 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja panelu dyskusyjnego organizowanego przez sieć Biuro Plus. Coraz szybsze zmiany na rynku, jego rozdrobnienie oraz pojawiające się problemy skłaniają polskie przedsiębiorstwa do podejmowania odważnych kroków, które mają je lepiej przygotować na inne czasy. Biuro Plus chcąc wyprzedzić pojawiające się ewentualne szanse i zagrożenia, wspólnie z dostawcami daje szansę na otwartą branżową dyskusję.

Pierwsze tego typu spotkanie odbyło się w październiku minionego roku. To wtedy podczas I Panelu Dyskusyjnego Biuro Plus poruszano takie tematy jak: rozdrobnienie, a konsolidacja, obrona podstawowego asortymentu biurowego, rentowność, nowy asortyment, targi, dumping cenowy. Relację z tego wydarzenia można zobaczyć na naszym kanale na Youtube.

11 stycznia, gdy odbędzie się druga edycja panelu, do Hotel Holiday Park zjedzie ponad 60 osób reprezentujących takie firmy jak: Biuro Plus, 2x3, Allper, Amber Spark, Amex Staionery, Avery, Barbara, Biurfol, CDC, Corex, CX Dystrybucja, Europapier, Fellowes, Interfolia, KW Trade, Les Higiena, Leviatan - Poligrafia, Michalczyk & Prokop, The Navigator Company, Nestle Polska, Newell, Nowy Styl, NC Koperty, Papyrus, PBS Connect, Pentel, Platinet, Praxis Invent, Rafcom, Trodat, Xerox. Już wkrótce relacja z tego wydarzenia. Zapraszamy do subskrypcji naszych wiadomości oraz śledzenia naszego profilu na Facebook'u, aby być na bieżąco.


338

Uczestnicy I Panelu Dyskusyjnego Biuro Plus


Videorelacja z I edycji Panelu dyskusyjnego:

Odsłony: 1501