Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Strategia Przyszłości - to temat przewodni XIII edycji forum IPBBS. Czy to była wyjątkowa edycja? Pod wieloma względami na pewno tak. 

Nie będziemy ukrywać, że Forum branżowe organizowane od kilkunastu lat przez Zarząd Izby Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej jest wydarzeniem, które przede wszystkim integruje branżę. Oczywiście idąc na tego typu spotkanie, notabene jedyne w naszej branży, skupiające całe środowisko PBS, oczekujemy czegoś więcej aniżeli tylko spotkań z kluczowymi klientami i dostawcami. Decydując się na zakup (w tym roku uczestnictwo w forum było odpłatne) wejściówki, na pewno każdy z nas oczekuje merytorycznie potrzebnej wiedzy, wartości dodanych i korzyści. 

Czy XIII Forum spełniło oczekiwania jego uczestników? O tym dowiesz się z relacji video, którą publikujemy poniżej. Niezależnie od niej, spytaliśmy kilku obecnych branżystów o wrażenia, a także kilka osób, które w tym roku nie uczestniczyły w spotkaniu, o ich absencję.

Niestety już podczas otwarcia Forum przez Prezesa IPBBS, Tomasza Świgosta, wszyscy zebrani goście utwierdzili się, że mniejsza liczba uczestników to nie przypadek. Niemniej nie liczy się ilość a jakość o czym przekonali się obecni na tej edycji Forum.

Widać ogromną pracę i zaangażowanie Zarządu w organizację kolejnej edycji branżowego spotkania. - jeszcze podczas prelekcji mówił nam Wiceprezes jednej z polskich firm. - Nie odnosząc się jednak do samego Zarządu, Izba jako ogół od jakiegoś czasu ma problem z pomysłem na siebie i rolę jaką ma spełniać dla branży i dodatkowo duży problem z przekonaniem do tego pomysłu podmiotów w niej funkcjonujących. - dodał.

Zarząd pod rządami Prezesa Świgosta działa już od 3 lat. Sam Prezes przyznaje, że w tym czasie dużo się działo. Niestety mimo starań, Izba Gospodarcza, która musi skupiać minimum 100 firm, nie zawiązała się. 

Niemniej zaangażowanie zarządu IPBBS w organizację XIII edycji forum było widocznie w tym roku. Po raz pierwszy wiedza, którą mógł zdobyć przedsiębiorca z naszej branży, dostępna była już dzień przed samym spotkaniem. 19 października w hotelu Novotel, niestety dość nieliczna grupa branżystów, uczestniczyła w warsztatach poświęconych konstrukcjom umów i odpowiedzialności osób zarządzających. 

Podczas całodniowego spotkania eksperci z kancelarii GESSEL bardzo szczegółowo omawiali zasady tworzenia umów, ich rozwiązywania i konsekwencji prawnych ich zapisów. Dzięki bardzo kameralnej grupie szkolenie przybrało bardziej formę studium przypadków z naszej branży, co jeszcze bardziej wpłynęło na jakość wiedzy, z jaką wyszedł każdy z uczestników. Nieco dziwi fakt, że zaledwie kilka osób zdecydowało się uczestniczyć w naprawdę konkretnym i efektywnym spotkaniu. Na nasze pytania skierowane do branży, czemu brakowało zainteresowania tymi tematami, odpowiedzi były jednoznaczne: szkolenie było jedną z lepszych propozycji tego forum, jednak według naszych rozmówców jego cena za uczestnictwo była zbyt wygórowana.

- W tym roku nie znaleźliśmy na forum nic dla siebie. - parę dni po forum napisała do nas właścicielka jednej z hurtowni. - Samo forum było niezbyt atrakcyjne, bardziej szkolenia dzień wcześniej, ale tutaj z kolei cena była naszym zdaniem zbyt wysoka. Jeśli dodać do niej jeszcze koszty związane z dojazdem i noclegiem to robi się dość droga impreza, więc uznaliśmy, że nie warta jest tych pieniędzy. - dodała. 

Rzeczywiście, w przeciwieństwie do zeszłorocznej edycji, w tym roku wprowadzona została odpłatność, jednak i tak była ona symboliczna. Czy więc mimo tak znakomitych prelegentów była ona główną barierą przyjazdu do Warszawy?

- Nie będę ukrywał, że to, co najbardziej rzuca się w oczy to słaba frekwencja, ale wynika ona chyba trochę z winy członków Izby, którzy w tym samym terminie urządzili kontr-wydarzenia. - domniemywał jeden z uczestników Forum. - Zakładam w związku z tym, że sporo osób miało problem co wybrać.  Niemniej sądzę, że Forum jest najbardziej prestiżowym wydarzeniem w roku i nie podoba mi się prawdę mówiąc taki ostentacyjny brak szacunku dla tej daty. - dodał nasz rozmówca.

Potwierdzamy lekki dyskomfort z faktu, że w tak niewielkiej branży, w której niemalże wszyscy się znają, tak trudno jest skonsultować wolne terminy planowanych spotkań. Wierzymy tym samym, że osoby, które w tym roku dołączyły do spotkania czują, że wykorzystały go jak najlepiej. Co powiedzieli nam uczestnicy i sam Prezes IPBBS tuż po spotkaniu - o tym w naszej wideorelacji.  


Zobacz pełną wideorelację z minionego spotkania oraz komentarze uczestników:


Strategia Przyszłości - to temat przewodni XIII edycji forum IPBBS. Czy to była wyjątkowa edycja? Pod wieloma względami na pewno tak. 

Nie będziemy ukrywać, że Forum branżowe organizowane od kilkunastu lat przez Zarząd Izby Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej jest wydarzeniem, które przede wszystkim integruje branżę. Oczywiście idąc na tego typu spotkanie, notabene jedyne w naszej branży, skupiające całe środowisko PBS, oczekujemy czegoś więcej aniżeli tylko spotkań z kluczowymi klientami i dostawcami. Decydując się na zakup (w tym roku uczestnictwo w forum było odpłatne) wejściówki, na pewno każdy z nas oczekuje merytorycznie potrzebnej wiedzy, wartości dodanych i korzyści. 

Czy XIII Forum spełniło oczekiwania jego uczestników? O tym dowiesz się z relacji video, którą publikujemy poniżej. Niezależnie od niej, spytaliśmy kilku obecnych branżystów o wrażenia, a także kilka osób, które w tym roku nie uczestniczyły w spotkaniu, o ich absencję.

Niestety już podczas otwarcia Forum przez Prezesa IPBBS, Tomasza Świgosta, wszyscy zebrani goście utwierdzili się, że mniejsza liczba uczestników to nie przypadek. Niemniej nie liczy się ilość a jakość o czym przekonali się obecni na tej edycji Forum.

Widać ogromną pracę i zaangażowanie Zarządu w organizację kolejnej edycji branżowego spotkania. - jeszcze podczas prelekcji mówił nam Wiceprezes jednej z polskich firm. - Nie odnosząc się jednak do samego Zarządu, Izba jako ogół od jakiegoś czasu ma problem z pomysłem na siebie i rolę jaką ma spełniać dla branży i dodatkowo duży problem z przekonaniem do tego pomysłu podmiotów w niej funkcjonujących. - dodał.

Zarząd pod rządami Prezesa Świgosta działa już od 3 lat. Sam Prezes przyznaje, że w tym czasie dużo się działo. Niestety mimo starań, Izba Gospodarcza, która musi skupiać minimum 100 firm, nie zawiązała się. 

Niemniej zaangażowanie zarządu IPBBS w organizację XIII edycji forum było widocznie w tym roku. Po raz pierwszy wiedza, którą mógł zdobyć przedsiębiorca z naszej branży, dostępna była już dzień przed samym spotkaniem. 19 października w hotelu Novotel, niestety dość nieliczna grupa branżystów, uczestniczyła w warsztatach poświęconych konstrukcjom umów i odpowiedzialności osób zarządzających. 

Podczas całodniowego spotkania eksperci z kancelarii GESSEL bardzo szczegółowo omawiali zasady tworzenia umów, ich rozwiązywania i konsekwencji prawnych ich zapisów. Dzięki bardzo kameralnej grupie szkolenie przybrało bardziej formę studium przypadków z naszej branży, co jeszcze bardziej wpłynęło na jakość wiedzy, z jaką wyszedł każdy z uczestników. Nieco dziwi fakt, że zaledwie kilka osób zdecydowało się uczestniczyć w naprawdę konkretnym i efektywnym spotkaniu. Na nasze pytania skierowane do branży, czemu brakowało zainteresowania tymi tematami, odpowiedzi były jednoznaczne: szkolenie było jedną z lepszych propozycji tego forum, jednak według naszych rozmówców jego cena za uczestnictwo była zbyt wygórowana.

- W tym roku nie znaleźliśmy na forum nic dla siebie. - parę dni po forum napisała do nas właścicielka jednej z hurtowni. - Samo forum było niezbyt atrakcyjne, bardziej szkolenia dzień wcześniej, ale tutaj z kolei cena była naszym zdaniem zbyt wysoka. Jeśli dodać do niej jeszcze koszty związane z dojazdem i noclegiem to robi się dość droga impreza, więc uznaliśmy, że nie warta jest tych pieniędzy. - dodała. 

Rzeczywiście, w przeciwieństwie do zeszłorocznej edycji, w tym roku wprowadzona została odpłatność, jednak i tak była ona symboliczna. Czy więc mimo tak znakomitych prelegentów była ona główną barierą przyjazdu do Warszawy?

- Nie będę ukrywał, że to, co najbardziej rzuca się w oczy to słaba frekwencja, ale wynika ona chyba trochę z winy członków Izby, którzy w tym samym terminie urządzili kontr-wydarzenia. - domniemywał jeden z uczestników Forum. - Zakładam w związku z tym, że sporo osób miało problem co wybrać.  Niemniej sądzę, że Forum jest najbardziej prestiżowym wydarzeniem w roku i nie podoba mi się prawdę mówiąc taki ostentacyjny brak szacunku dla tej daty. - dodał nasz rozmówca.

Potwierdzamy lekki dyskomfort z faktu, że w tak niewielkiej branży, w której niemalże wszyscy się znają, tak trudno jest skonsultować wolne terminy planowanych spotkań. Wierzymy tym samym, że osoby, które w tym roku dołączyły do spotkania czują, że wykorzystały go jak najlepiej. Co powiedzieli nam uczestnicy i sam Prezes IPBBS tuż po spotkaniu - o tym w naszej wideorelacji.  


Zobacz pełną wideorelację z minionego spotkania oraz komentarze uczestników:


Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Dostępny w 7 kolorach.
Fluo marki Main Paper
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Genialna książka dla dziewczynek.
Zestaw Kreatywny od ROZETTE

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Akcesoria do domu, do biura, nowe marki, nowe programy lojalnościowe...

    Podczas targów OSAA (zobacz zdjęcia ze spotkania), które także były jubileuszem jednej ze starszych sieci biuroserwisowych w Polsce, nasza redaktor spotkała się z przedstawicielami firmy Allper. Jak zawsze liczne grono pracowników, na czele z samym Krzysztofem Muszalskim - właścicielem częstochowskiej firmy, dość mocno zaznaczyło swoją obecność. My wypatrzyliśmy na stoisku kilka zupełnie nowych produktów. Jakich? O tym w naszej rozmowie video.

    Więcej…  
  • II Polish Businesswoman Congress 2014 - relacja naszej korespondentki

    W dniach 3-4 października w Centrum kongresowo-hotelowym Gromada w Warszawie odbyła się II edycja Polish Businesswoman Congress 2014. Organizatorem tego niezwykłego wydarzenia był Magazyn Businesswoman & life. Kongres swoim patronatem objęła Pierwsza Dama RP ? Anna Komorowska, a także Ministerstwo Gospodarki, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Klub Polskiej Rady Biznesu.

    Więcej…