Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz kolejny ma swojego reprezentanta w Radzie Krajowej Izby Gospodarczej. Zbigniew Grzeszczuk Członek Zarządu PIAP został wybrany i ponownie zasiądzie w składzie Rady KIG na kadencję: 2017-2021.

Dnia 29 czerwca br. pod przewodnictwem przewodniczącego Rady KIG Janusza Steinhoffa odbyło się pierwsze posiedzenie nowo wybranej Rady KIG. Podczas spotkania dokonano wyboru władz w poszczególnych gremiach izb należących do Krajowej Izby Gospodarczej.

W trakcie zebrania omówiono również obecną sytuację gospodarczą w Polsce wedle, której gospodarka ma się dobrze, deficyt budżetowy jest na wyjątkowo niskim poziomie. Wzrosły  dochody z PIT, CIT, AKCYZY, VAT. Uszczelnienie podatku VAT w branżach akcyzowych spowodował wzrost przychodów państwa. Wg wstępnych danych GUS rok 2016  przyniósł wzrost polskiego eksportu o 2,3 proc. (do 183,6 mld euro), importu o 0,9 proc. (do 178,9 mld euro) oraz dalsze znaczące zwiększenie nadwyżki obrotów (ponad 2-krotne, do blisko 4,8 mld euro). Zagrożeniami  dla dalszego gospodarczego rozwoju są: demografia, obniżenie wieku emerytalnego, przewlekłość spraw sądowych, nierozwiązane kwestie górnicze.


 

Wybrane ogłoszenia

Dla chłopca i dziewczynki
Genialna książka dla dziewczynek.
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Idealne dla domowych artystów.
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zakupy online robimy w pracy. Szczególnie pomiędzy 1. a 10. dniem miesiąca

    Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku po zrealizowanych zakupach w ramach konsumenckiego Programu Zaufanych Opinii. Dane pokazują, że w internecie kupujemy najwięcej pomiędzy 1. i 10. dniem każdego miesiąca ? co zbiega się z wypłatą pensji. W ostatnim roku polscy konsumenci mocno ograniczyli też zakupy online w weekendy, co może wiązać się z niedzielnym zakazem handlu. Dane Ceneo wskazują, że 95 proc. klientów jest usatysfakcjonowanych zakupami w sklepach internetowych, a przy wyborze sprzedawcy kierujemy się ? obok niskiej ceny ? głównie wiarygodnością.

    Więcej…  
  • PIAP apeluje do Ministra Finansów

     

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa zrzeszająca przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy zwróciła się do Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego z pismem, w którym postuluje o odrzucenia pomysłu wprowadzenia podwójnego opodatkowania spółek komandytowych. W ocenie organizacji planowane przepisy uderzą bardzo mocno w sektor małych i średnich przedsiębiorstw i mogą mieć negatywny wpływ na sytuację wielu przedsiębiorców.

    Więcej…