To była tak naprawdę estetyczna zmiana. Jednak nowa strona firmy Rafcom teraz naprawdę cieszy oko. Polska firma, która od lat pnie się w górę, wchodzi na wyższy szczebel.
Stronę internetową ma dziś chyba każdy. Po co? Żeby było łatwiej, szybciej, bardziej profesjonalnie i prestiżowo. To także jedno z głównych narzędzi w komunikacji z klientami oraz świetne źródło informacji o nowościach.
Nowa strona firmy RAFCOM to przede wszystkim prostota w nawigacji. Czytelne menu, które prowadzi klienta bardzo intuicyjne zawiera:
- dział aktualności, gdzie najszybciej dowiesz się, co nowego weszło do oferty
- dział "O firmie" gdzie poznasz zakres działalności oraz dane kontaktowe do licznych oddziałów firmy
- oferta firmy RAFCOM w ostatnim czasie tak poważnie się powiększyła, że musiał także powiększyć się dział z jej prezentacją. Dla przypomnienia - RAFCOM to właściciel marek PRISM oraz CLEVERTON oraz dystrybutor produktów Hewlett-Packard, Brother, OKI, Canon, EPSON, Kyocera, Konica Minolta, Samsung, Xerox, Ricoh, Lexmark, Panasonic, Verbatim.
- link do panelu B2B, w którym rejestracja daje całodobowy dostęp do oferowanych przez firmę produktów, licznych promocji, wyprzedaży oraz ofert specjalnych
- dział Praca - tutaj znajdziecie bieżące oferty. Jako że firma cały czas się rozrasta to i ludzi poszukuje.
Oczywiście nie zapomnijmy także, że firma działa mocno w Social Media. Można więc ją "spotkać wirtualnie po poniższymi linkami:
oraz oczywiście na naszych stronach :)
Zobacz, co jeszcze w tym roku wydarzyło się w firmie. Nasze 2 ostatnie video-rozmowy ujawniają szczegóły: