Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Warto Wiedzieć

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kto z naszej branży nie zna produktów marki Avery? To od wielu lat ceniony dostawca etykiet do wszystkiego. Ich zastosowanie jest tak szerokie, że ogranicza nas wyłącznie nasza wyobraźnia lub brak potrzeb. Jeśli jeszcze nie znasz zastosowania etykiet marki Avery Zweckform - już dziś możesz je przetestować. Wystarczy, że zrobisz jeden krok.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Reklama zewnętrzna (określana też jako outdoor, out of home) jest jedną z najstarszych i jednocześnie najpopularniejszych form promocji. Jej dwie główne cechy to proste przedstawienie produktu (bazujące na nośnych symbolach i chwytliwych hasłach) oraz wysoka częstotliwość kontaktów z przekazem (z racji wielu punktów reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej). W artykule przedstawiamy, jakie zmiany dokonują się w out of home i wyjaśniamy, dlaczego będzie to wciąż jeden z najważniejszych środków promocji.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Niewielkie projektory potrafią dużo więcej, niż sugeruje ich ?kieszonkowość?. Mimo pozorów nie zostały stworzone tylko i wyłącznie dla rozrywki. Skrywają w sobie spory biznesowy potencjał.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Żyjemy w coraz bardziej połączonej gospodarce. Klienci, współpracownicy oraz dostawcy są rozsiani po całym globie, a łączą ich informacje. Przywiązani do tej łączności czujemy coraz większą potrzebę mobilności. Dziś wiele informacji biznesowych musi być dzielonych, przetwarzanych, magazynowanych, indeksowanych i przeszukiwanych. W związku z tym niemal 80 procent firm chce zużywać mniej papieru i zastąpić go cyfrowymi dokumentami - w części lub nawet całej firmie.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Pokolenie Y... Czy należy się go obawiać, czy wystarczy je zrozumieć? O metodyce działania z młodymi ludźmi zwanymi czasem Pokoleniem Supermarketu opowiada nam Matylda Walczyna HCM Consultant w firmie Impactive.

Wybrane ogłoszenia

Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Dla chłopca i dziewczynki
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowość w ofercie Rafcom.
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • SureColor SC-F2200 ? najnowszą drukarkę klasy Direct-to-Garment

    Epson umacnia swoją pozycję na rynku drukarek do nadruków bezpośrednio na odzieży, klasy  DTG (Direct to Garment). Nowy model SC-F2200, rozwija do maksimum zalety swego poprzednika SC-F2000 i jest wręcz stworzony dla małych i średnich firm, szukających elastyczności i dokładności produkcji oraz krótkich czasów realizacji.

    Więcej…  
  • Wiesz czego potrzebują młodzi? Lekkości, wytrzymałości i design'u

    To będzie prawdziwy hit na szkolnych korytarzach! AIRNESS to francuska marka, która trafia prosto w gusta dzieci i młodzieży. I mamy dla Was dobrą wiadomość ? właśnie wraca na polski rynek z czterema zupełnie świeżymi, młodzieżowymi kolekcjami!

    Więcej…