Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Rozpoczynając współpracę, chcemy, aby wszystko szło gładko i efektywnie, prawda? Aby osiągnąć ten cel i sprostać wyzwaniu, warto zastosować kilka sprawdzonych kroków. Dzięki nim współpraca między handlowcami stanie się nie tylko bardziej płynna, ale także przyniesie oczekiwane rezultaty. Oto kilka wskazówek, które warto wziąć pod uwagę na drodze do sukcesu.

 

Krok 1: Buduj zaufanie 👥

Pierwszym krokiem do mistrzostwa w komunikacji jest budowanie zaufania w zespole. Dzięki zaufaniu członkowie będą bardziej otwarci na współpracę i wymianę myśli. Nie zdradzaj tajemnic – nie roznoś plotek.. niedomówienia wyjaśniaj na początku rozmowy.

 

Krok 2: Słuchaj uważnie 👂

Komunikacja to dwukierunkowy proces, dlatego ważne jest, aby potrafić słuchać drugą osobę. Zwracaj uwagę na to, co mówią inni i bądź gotowy do wysłuchania ich opinii. Poświęć dla Tych osób swój czas, to jest najcenniejsze co możesz zaoferować, aby przegadać pomysł lub inne wyzwanie..

 

Krok 3: Wyrażaj się jasno i precyzyjnie 💬

Ważne jest również klarowne wyrażanie swoich myśli i potrzeb. Staraj się mówić zwięźle i konkretnie, unikając niejasności, przy tym pamiętaj o asertywności, to pomaga w określaniu granic odpowiedzialności i potrzeb..

Zdjęcie darmowe - do wykorzystania: żródło opłacona Canva.com

 

Krok 4: Rozwiąż konflikty w sposób konstruktywny 🤝

Konflikty są naturalną częścią pracy w zespole, ale ważne jest, aby umieć je rozwiązywać w sposób konstruktywny. Poszukaj kompromisu i szukaj rozwiązania, które będzie korzystne dla wszystkich stron. Pamiętaj o przegadaniu tematu i naturalnej empatii by zrozumieć punkt myślenia innych..

 

Krok 5: Wspieraj swoje koleżanki i kolegów 👏

Nie zapominaj, że komunikacja w zespole to także wsparcie dla innych członków. Bądź życzliwy i gotowy do pomocy, gdy ktoś jej potrzebuje. Zwróć uwagę też na pozawerbalne sygnały i zgadzaj się na spotkania poza siedzibą firmy i zmianę perspektywy na „nie Twoją”..

 

Jeśli będziesz konsekwentnie pracować nad tymi krokami, na pewno osiągniesz mistrzostwo w komunikacji wewnątrz zespołu! 💪

Zachęcam do obserwowania moich artykułów, gdzie znajdziesz więcej porad na temat rozwoju osobistego i zawodowego. 😉

 

Zachęcamy również do nabycia drogą zakupu ebooka, w którym omawiam kompetencje pojawiające się na początku kariery każdego sprzedawcy i handlowca, który często wtedy „Nie wie, czego nie wie”

- Odkrywam tam, to co jest zakryte!

 

Link do ebooka ”Pieniądze a Rozwój Własnych Kompetencji”: https://tiny.pl/dmm5z

-----------------------------------------

Andrzej Stanisław Cur Trener/Kierownik Sprzedaży/Autor

https://andrzejcur.blogspot.com/

 

 

 

Posiada 29-letnie doświadczenie w biznesie, w tym 21-letnie w sprzedaży B2B i B2C oraz 8-letnie w budowaniu i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, prowadzeniu szkoleń training on the job, oraz szkoleń produktowych i sprzedażowych. Specjalizuje się w szkoleniach umiejętności miękkich i rozwoju kompetencji w zespołach handlowców oraz przeprowadzaniu zespoły handlowe przez proces zmiany. Wśród pozyskanych Klientów wprowadził skutecznie sprzedaż ubezpieczeń rozszerzonych gwarancji w modelu Cross, Up-Selling w produkcie tradycyjnym w salonach AGD, jak i zupełnie nowatorskim systemie ochrony w salonach meblowych.

W wieku 47 lat zmienił swoją karierę handlowca na trenerską, gdzie w BizYou współprowadził szkolenia oraz dostosował produkty szkoleniowe do potrzeb Klientów samodzielnie pozyskanych, tj.: • SAS Institute Polska • FORTE SA, Assa Abloy ESP, • X-code, • Rodl&Partner,

Współpracował i czuwał nad satysfakcją Klienta z usług na każdym etapie realizacji. Posiada wykształcenie wyższe z zarządzania zasobami ludzkimi oraz certyfikat AQR (nr licencji ILN123310), prowadził sesje informacji zwrotnej w badaniach postaw, odporności psychicznej i kompetencji AQR oraz DISC.

Od 2019 r. współtworzy z Joanną Cur i rozwija markę Cur Szkolenia i Doradztwo, jako trener i ekspert sprzedaży. Realizował projekty szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne dla międzynarodowych korporacji i polskich firm rodzinnych, pracując z szeregowymi pracownikami oraz kadrą średnią i najwyższą kadrą menadżerską.

Kontakt: hhttps://www.linkedin.com/in/andrzej-stanisław-cur/

 

 

 

230324 rafcom kawa double bean fb popr

Wybrane ogłoszenia

Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Idealne dla domowych artystów.
Nowość w ofercie Rafcom.
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Dostępny w 7 kolorach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • "Bawimy się w wywiad" - czyli jak to robi się w HAMELIN

    Marka Oxford, Elba, Top 2000, Unilux - te marki z oferty firmy HAMELIN prezentowane były podczas kolejnej corocznej konferencji Biuro Plus. Tym razem jednak nasza rozmowa przyjęła zupełnie inną formę. 

    Więcej…  
  • Worek do szkoły - odbierz go już dziś!!

    Dzień Dziecka z Prism! Pod tym hasłem odbywa się szybka akcja firmy Rafcom.

    Więcej…