Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

My rozetkę kojarzymy w naszej branży z jednym - z pakowaniem prezentów. Ten kwiat stworzony ze wstążki, który dziś przyjmuje różne postaci tak naprawdę wywodzi się z najwyższych sfer.

Historycy twierdzą, że wstążka zwana rozetą pochodzi z VIII lub IX wieku. W przeciwieństwie do rozet, które znamy dzisiaj, zaprojektowanych na wzór róży, przez tysiąclecia bardziej przypominała księżyc i planety.

W 1802 r. Napoleon Bonaparte ustanowił stosowanie wstążek z rozetami jako części nagrody Legii Honorowej. Te wczesne rozety, znacznie większe niż rozety, które widzimy dzisiaj, zostały przymocowane do wstążki z medalem Legionu i wręczone zasłużonym osobom w uznaniu za wybitną służbę wojskową lub obywatelską.

Około połowy XIX wieku zaczęto wytwarzać wstążki rozetowe w mniejszych rozmiarach do noszenia na odzieży i stały się popularne do użytku cywilnego. Zapisy pokazują, że użycie rozet w USA rozpoczęło się w 1877 r., kiedy Order Wojskowy Lojalnego Legionu Stanów Zjednoczonych stał się pierwszą organizacją w tym kraju, która identyfikowała swoich członków po rozecie noszonej w klapie klapy. Chociaż Purple Heart poprzednio nosiło rozetę, jedynym medalem rządu USA wydawanym obecnie z rozetą jest Medal of Honor.

Współczesnych zastosowań rozet jest wiele. Rozety z nagrodami mogą być przyznawane pojedynczym osobom lub zespołom jako symbol zwycięstwa lub doskonałości. Wielokolorowe rozety są noszone w celu wskazania przynależności do organizacji lub przynależności do drużyny sportowej. Na wstążkach z nagrodami rozety często nadrukowana jest data i nazwa organizacji. Bez względu na ich konkretną funkcję, rozety mają bogatą historię i stały się podstawą dumy, show-mani i celebracji w dzisiejszych Stanach Zjednoczonych.

Rozetki mogą być także formą nagrody w zawodach zwierząt, np. wystaw psów rasowych czy wyścigach konnych.

W naszej branży rozetka to pięknie złożona kokarda, która nie tylko stanowi idealną dekorację opakowań z prezentami, ale może być wykorzystana do dekoracji wnętrz oraz elementem ubrań. 

Prekursorem w produkcji rozetek w Polsce jest firma ROZETTE, której historia właśnie rozpoczyna się od miłości do rozetki. Jak kiedyś wspominała nam w naszej rozmowie Kinga Stefańska-Boszhard - właścicielka firmy:

"Rozette powstała z rozetki, a było to ponad 25 lat temu, gdy dostałam od Przyjaciela perfumy, które były prześlicznie zapakowane - właśnie z przyklejoną rozetką. Perfumy były piękne ale bardziej zainteresowałam się samym opakowaniem, a przede wszystkim "kwiatkiem stworzonym ze wstążki". To właśnie wtedy pomyślałam, że chciałabym produkować tego typu produkty. Nie rzuciłam słów na wiatr. W niedługim czasie moje marzenie ziściło się." - mówiła parę lat temu Kinga (zobacz całą rozmowę).

 


Dziś rozetki to niezwykłe produkty. Są malutkie i ogromnych rozmiarów. Są kolorowe, są błyszczące, oferowane w zestawach i pojedynczo, wykonane z różnych materiałów. Wystarczy dziś "wrzucić" w google hasło "rozetki rozette", aby poznać całą ofertę firmy. Największe sklepy, sieci handlowe to właśnie od tego producenta prezentują produkty na swoich półkach. Jedna mała rozetka a dodaje tyle uroku prezentowi. Jedna mała rozetka i tyle radości. Jak jest stworzona - wiedzą tylko Ci z bardziej sprawnymi palcami. My nawet nie podejmujemy się próby ich stworzenia własnoręcznie. Wolimy te od ROZETTE.

My rozetkę kojarzymy w naszej branży z jednym - z pakowaniem prezentów. Ten kwiat stworzony ze wstążki, który dziś przyjmuje różne postaci tak naprawdę wywodzi się z najwyższych sfer.

Historycy twierdzą, że wstążka zwana rozetą pochodzi z VIII lub IX wieku. W przeciwieństwie do rozet, które znamy dzisiaj, zaprojektowanych na wzór róży, przez tysiąclecia bardziej przypominała księżyc i planety.

W 1802 r. Napoleon Bonaparte ustanowił stosowanie wstążek z rozetami jako części nagrody Legii Honorowej. Te wczesne rozety, znacznie większe niż rozety, które widzimy dzisiaj, zostały przymocowane do wstążki z medalem Legionu i wręczone zasłużonym osobom w uznaniu za wybitną służbę wojskową lub obywatelską.

Około połowy XIX wieku zaczęto wytwarzać wstążki rozetowe w mniejszych rozmiarach do noszenia na odzieży i stały się popularne do użytku cywilnego. Zapisy pokazują, że użycie rozet w USA rozpoczęło się w 1877 r., kiedy Order Wojskowy Lojalnego Legionu Stanów Zjednoczonych stał się pierwszą organizacją w tym kraju, która identyfikowała swoich członków po rozecie noszonej w klapie klapy. Chociaż Purple Heart poprzednio nosiło rozetę, jedynym medalem rządu USA wydawanym obecnie z rozetą jest Medal of Honor.

Współczesnych zastosowań rozet jest wiele. Rozety z nagrodami mogą być przyznawane pojedynczym osobom lub zespołom jako symbol zwycięstwa lub doskonałości. Wielokolorowe rozety są noszone w celu wskazania przynależności do organizacji lub przynależności do drużyny sportowej. Na wstążkach z nagrodami rozety często nadrukowana jest data i nazwa organizacji. Bez względu na ich konkretną funkcję, rozety mają bogatą historię i stały się podstawą dumy, show-mani i celebracji w dzisiejszych Stanach Zjednoczonych.

Rozetki mogą być także formą nagrody w zawodach zwierząt, np. wystaw psów rasowych czy wyścigach konnych.

W naszej branży rozetka to pięknie złożona kokarda, która nie tylko stanowi idealną dekorację opakowań z prezentami, ale może być wykorzystana do dekoracji wnętrz oraz elementem ubrań. 

Prekursorem w produkcji rozetek w Polsce jest firma ROZETTE, której historia właśnie rozpoczyna się od miłości do rozetki. Jak kiedyś wspominała nam w naszej rozmowie Kinga Stefańska-Boszhard - właścicielka firmy:

"Rozette powstała z rozetki, a było to ponad 25 lat temu, gdy dostałam od Przyjaciela perfumy, które były prześlicznie zapakowane - właśnie z przyklejoną rozetką. Perfumy były piękne ale bardziej zainteresowałam się samym opakowaniem, a przede wszystkim "kwiatkiem stworzonym ze wstążki". To właśnie wtedy pomyślałam, że chciałabym produkować tego typu produkty. Nie rzuciłam słów na wiatr. W niedługim czasie moje marzenie ziściło się." - mówiła parę lat temu Kinga (zobacz całą rozmowę).

 


Dziś rozetki to niezwykłe produkty. Są malutkie i ogromnych rozmiarów. Są kolorowe, są błyszczące, oferowane w zestawach i pojedynczo, wykonane z różnych materiałów. Wystarczy dziś "wrzucić" w google hasło "rozetki rozette", aby poznać całą ofertę firmy. Największe sklepy, sieci handlowe to właśnie od tego producenta prezentują produkty na swoich półkach. Jedna mała rozetka a dodaje tyle uroku prezentowi. Jedna mała rozetka i tyle radości. Jak jest stworzona - wiedzą tylko Ci z bardziej sprawnymi palcami. My nawet nie podejmujemy się próby ich stworzenia własnoręcznie. Wolimy te od ROZETTE.

Rekomendowane produkty:

 

Kokon Rozette 10 szt

Kokon Rozette 10 szt (5907354069590)

 


ZESTAW KOKARDKA/ROZETKA/KOKON 3 SZT 9729 ROZETTE

ROZETTE > eBiuroMarketPszczyna


Rozetki palatynowe, mix, 15 szt.

Rozette, rozetki, palatynowe, mix, 15 szt.


Zestaw rozetki /kokony 2 szt.10m 10szt.

 

 

 


 

Runmagedon - dołącz do nas!

Wybrane ogłoszenia

Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Kredki woskowe do różnych powierzchni
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
Farby pakowane po 500 ml.
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
5 kolorów zabawy.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tactic laureatem tytułu Dobra Marka 2020

    Miło nam poinformować, iż produkty TACTIC zostały wyróżnione tytułem Dobra Marka 2020 - Jakość, Zaufanie, Renoma. Konkurs został zorganizowany przez Redakcje Forum Biznesu oraz Biznes Trendy. Nagroda została przyznana na podstawie badań wartości, aktywności i rozpoznawalności brandów. O wyborze zdecydowały pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów.

    Więcej…  
  • Zużycie papieru do celów marketingowych - badania

    W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.

    Więcej…