Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Międzynarodowy bestseller autorstwa Davida Allena, opublikowany kilka lat temu (w 2001 roku w USA i w 2008 roku we Francji) mimo upływu lat, nadal pozostał trafny i inspirujący ze względu na fakt, że metoda jest prosta, wszechstronna i pragmatyczna. Cyfrowe narzędzia SCRIBZEE® mogą z łatwością dopełnić metodę GTD®.

Zreorganizuj swoją przestrzeń pracy

Stosy papierów, teczek i notatek zalęgające na Twoim biurku zakłócają pracę i rozpraszają uwagę nawet, jeżeli nie zwracasz na nie uwagi. Uporządkowanie przestrzeni fizycznej pomaga także poukładać przestrzeń mentalną. W celu wprowadzenia w życie metody GTD ważne jest, aby znaleźć czas na porządkowanie, sortowanie teczek, zorganizowanie odpowiedniego sprzętu oraz określenie systemu organizacji, który będzie nam najlepiej odpowiadał.

 “Umysł jak woda”

Z e-mailami, wiadomościami telefonicznymi, zebraniami i spotkaniami, prośby i informacje łączą się w jeden ciągły strumień, natomiast czas i zdolności do przetwarzania pozostają takie same. Nasze umysły są pełne list rzeczy do zrobienia i niedokończonych zadań, które David Allen opisuje jako „otwarte pętle”. To one ciągną nas w dół przez stres, jaki powodują oraz zmonopolizowanie zasobów wykorzystywanych do ich realizacji.

Jedna z głównych zasad metody GTD mówi o notowaniu wszystkiego, co ciągnie nas w dół, uchwyceniu wszystkich zadań – małych, dużych, osobistych i zawodowych, pilnych oraz wszystkich innych – a następnie umieszczeniu ich w niezawodnej zewnętrznej pamięci: na kartce papieru, jakiej używasz do notowania swoich zadań, jedna kartka na zadanie.

Zarządzaj swoimi aktywnościami

Gdy już posiadamy dane wejściowe, konieczne jest, aby je zorganizować w odpowiedni dla nich sposób. Przede wszystkim według obranej metody – ustal następną czynność do wykonania, zorganizuj projekty, regularnie sprawdzaj swoją listę i na końcu zacznij działać. Oto kilka prostych wskazówek, które mogą naprawdę zmienić Twoje życie:

  • Ustalając kolejność zadań, zacznij od samej góry. Porządkowanie ich według ważności, pilności i zainteresowania jest najlepszym sposobem pozostawienia pewnych zadań z boku.
  • Nigdy nie odkładaj niczego z powrotem do skrzynki.
  • Zawsze ustalaj kolejną czynność do wykonania w celu zrealizowania zadania. Zorganizowanie pierwszego tygodnia po powrocie z wakacji nie jest zadaniem. Wykonanie telefonu do asystenta dyrektora lub zarezerwowanie pokoju jako postęp w zadaniu koncentruje akcję, co umożliwia posuwanie się na przód.
  • Naszą ulubioną radą jest zasada 2 minut. Jeżeli wykonanie czegoś zajmuje Ci mniej niż dwie minuty – zrób to od razu nawet, jeżeli nie jest pilne. Wprowadzenie w życie tej prostej reguły może zmienić sposób Twojej pracy i zaoszczędzić mnóstwo czasu.

Co, jeśli SCRIBZEE® może pomóc Ci w zastosowaniu metody GTD?

Planowanie dnia według Twojego programu: dzień lub poranek wcześniej użyj kartki papieru w swoim notatniku, aby sporządzić listę czynności, które musisz podjąć w trakcie dnia. Odatuj strony i zeskanuj je za pomocą aplikacji SCRIBZEE®, żebyś mógł mieć w nie wgląd gdziekolwiek się znajdziesz.

Nie przesadzaj z ambicjami, ustalaj dla siebie realne i osiągalne listy zadań, które pod koniec dnia pokażą Ci, jak efektywnie działałeś. Celem jest, aby skutecznie zrealizować wszystkie zadania z konkretnego dnia. Nie ma nic gorszego od ciągłego odkładania niekompletnych zadań. Jeżeli to się zdarza, zastanów się i zadaj sobie takie pytanie: czy wylistowane zadania były naprawdę konkretnymi czynnościami do wykonania czy raczej mini projektami wymagającymi wykonania kilku innych zadań?

Głowa do góry, jutro też jest dzień!

Międzynarodowy bestseller autorstwa Davida Allena, opublikowany kilka lat temu (w 2001 roku w USA i w 2008 roku we Francji) mimo upływu lat, nadal pozostał trafny i inspirujący ze względu na fakt, że metoda jest prosta, wszechstronna i pragmatyczna. Cyfrowe narzędzia SCRIBZEE® mogą z łatwością dopełnić metodę GTD®.

Zreorganizuj swoją przestrzeń pracy

Stosy papierów, teczek i notatek zalęgające na Twoim biurku zakłócają pracę i rozpraszają uwagę nawet, jeżeli nie zwracasz na nie uwagi. Uporządkowanie przestrzeni fizycznej pomaga także poukładać przestrzeń mentalną. W celu wprowadzenia w życie metody GTD ważne jest, aby znaleźć czas na porządkowanie, sortowanie teczek, zorganizowanie odpowiedniego sprzętu oraz określenie systemu organizacji, który będzie nam najlepiej odpowiadał.

 “Umysł jak woda”

Z e-mailami, wiadomościami telefonicznymi, zebraniami i spotkaniami, prośby i informacje łączą się w jeden ciągły strumień, natomiast czas i zdolności do przetwarzania pozostają takie same. Nasze umysły są pełne list rzeczy do zrobienia i niedokończonych zadań, które David Allen opisuje jako „otwarte pętle”. To one ciągną nas w dół przez stres, jaki powodują oraz zmonopolizowanie zasobów wykorzystywanych do ich realizacji.

Jedna z głównych zasad metody GTD mówi o notowaniu wszystkiego, co ciągnie nas w dół, uchwyceniu wszystkich zadań – małych, dużych, osobistych i zawodowych, pilnych oraz wszystkich innych – a następnie umieszczeniu ich w niezawodnej zewnętrznej pamięci: na kartce papieru, jakiej używasz do notowania swoich zadań, jedna kartka na zadanie.

Zarządzaj swoimi aktywnościami

Gdy już posiadamy dane wejściowe, konieczne jest, aby je zorganizować w odpowiedni dla nich sposób. Przede wszystkim według obranej metody – ustal następną czynność do wykonania, zorganizuj projekty, regularnie sprawdzaj swoją listę i na końcu zacznij działać. Oto kilka prostych wskazówek, które mogą naprawdę zmienić Twoje życie:

  • Ustalając kolejność zadań, zacznij od samej góry. Porządkowanie ich według ważności, pilności i zainteresowania jest najlepszym sposobem pozostawienia pewnych zadań z boku.
  • Nigdy nie odkładaj niczego z powrotem do skrzynki.
  • Zawsze ustalaj kolejną czynność do wykonania w celu zrealizowania zadania. Zorganizowanie pierwszego tygodnia po powrocie z wakacji nie jest zadaniem. Wykonanie telefonu do asystenta dyrektora lub zarezerwowanie pokoju jako postęp w zadaniu koncentruje akcję, co umożliwia posuwanie się na przód.
  • Naszą ulubioną radą jest zasada 2 minut. Jeżeli wykonanie czegoś zajmuje Ci mniej niż dwie minuty – zrób to od razu nawet, jeżeli nie jest pilne. Wprowadzenie w życie tej prostej reguły może zmienić sposób Twojej pracy i zaoszczędzić mnóstwo czasu.

Co, jeśli SCRIBZEE® może pomóc Ci w zastosowaniu metody GTD?

Planowanie dnia według Twojego programu: dzień lub poranek wcześniej użyj kartki papieru w swoim notatniku, aby sporządzić listę czynności, które musisz podjąć w trakcie dnia. Odatuj strony i zeskanuj je za pomocą aplikacji SCRIBZEE®, żebyś mógł mieć w nie wgląd gdziekolwiek się znajdziesz.

Nie przesadzaj z ambicjami, ustalaj dla siebie realne i osiągalne listy zadań, które pod koniec dnia pokażą Ci, jak efektywnie działałeś. Celem jest, aby skutecznie zrealizować wszystkie zadania z konkretnego dnia. Nie ma nic gorszego od ciągłego odkładania niekompletnych zadań. Jeżeli to się zdarza, zastanów się i zadaj sobie takie pytanie: czy wylistowane zadania były naprawdę konkretnymi czynnościami do wykonania czy raczej mini projektami wymagającymi wykonania kilku innych zadań?

Głowa do góry, jutro też jest dzień!

Rekomendowane produkty

Kołonotatniki Oxford wykorzystujące aplikację SCRIBZEE, nadają się idealnie do codziennej pracy. W ofercie firmy HAMELIN każdy znajdzie dedykowany różnym projektom produkt. My wybraliśmy kilka najlepszych.

Organiserbook

ORGANISERBOOK

Kołonotatnik z przekładkami i teczką - idealny do organizacji notatek

  • wytrzymała, polipropylenowa okładka
  • 6 umieszczonych na stałe przekładek
  • zapinana na gumki teczka na tylnej okładce – przechowywanie luźnych kartek
  • 80 kartek z mikroperforacją oraz otworami do segregatora

 


Projectbook 

PROJECTBOOK

Kołonotatnik z kieszonką na dokumenty i przekładkami – optymalna organizacja notatek w bloki tematyczne

  • wytrzymała, polipropylenowa okładka
  • 4 barwione brzegi dzielące kołonotatnik i ułatwiające ponowne odszukanie tematów
  • 3 ruchome przekładki – możliwość uporządkowania notatek oraz zaznaczenia ich wybranych fragmentów
  • 100 kartek z mikroperforacją oraz otworami do segregatora

 


Nomadbook 

NOMADBOOK

Kołonotatnik z teczką – idealny do przechowywania notatek

  • wytrzymała, polipropylenowa okładka
  • zapinana na gumki teczka na tylnej okładce - przechowywanie luźnych kartek
  • kartonowa wkładka umieszczona na końcu notatnika, umożliwiająca komfortowe sporządzanie notatek aż do ostatniej strony
  • boczna klapka teczki może być stosowana również jako zakładka
  • 80 kartek z mikroperforacją oraz otworami do segregatora

 


Easynotes 

EASYNOTES

Kołonotatnik z dodatkową kieszonką – funkcjonalnie i praktycznie.

  • wytrzymała, polipropylenowa okładka
  • dodatkowo wzmocniona tekturowa podkładka umożliwia robienie notatek nawet w pozycji stojącej
  • spirala umieszczona na górze notatnika umożliwia korzystanie również osobom leworęcznym
  • kieszonka do przechowywania i ochrony luźnych kartek
  • 80 kartek z mikroperforacją oraz otworami do segregatora

Activebook 

ACTIVEBOOK

Kołonotatnik z kieszonką na dokumenty oraz linijką – wydajna organizacja notatek

  • wytrzymała, polipropylenowa okładka
  • linijka i jednocześnie zakładka do pomiarów oraz zaznaczania ostatniej zapisanej strony
  • kieszonka do przechowywania luźnych kartek
  • 80 kartek z mikroperforacją oraz otworami do segregatora

Notebook 

NOTEBOOK

Kołonotatnik z dodatkowo wzmocnioną okładką – łatwe sporządzanie notatek – zawsze i wszędzie

  • wytrzymała, laminowana okładka
  • dodatkowo wzmocniona kartonowa okładka umożliwiająca sporządzanie notatek w pozycji stojącej
  • 80 kartek z mikroperforacją oraz otworami do segregatora

 

Źródło: http://blog.my-oxford.com 

 

Wybrane ogłoszenia

Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Firma Milan poszukuje handlowca!!
Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Ręcznie malowane torebki.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Nowość w ofercie Rozette.
Nowość w ofercie Mer-Plus.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowe twarze w firmie RAFCOM

    Zespół firmy Rafcom wciąż rośnie w siłę. Ten rok zapowiadał się być bardzo aktywny, jednak takich zmian na rynku nikt się nie spodziewał.

    Więcej…  
  • Tick Tock, Tick Tock

    Najnowsza kolekcja firmy ROZETTE o błyskotliwej nazwie Tick Tock podbija polski rynek. Po serii MOJITO, o której pisaliśmy jakiś czas temu (http://www.scanner.com.pl/szkola/nowe-produkty/1682-lubisz-mojito) przyszedł czas na kolejną piękną kolekcję. Utrzymana w kolorystyce brudnego różu i turkusu seria artykułów do szkoły już podbiła serca sklepikarzy. Teraz poznają ją klienci w całej Polsce.

    Więcej…