Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw. Czy była to szczęśliwa edycja dla organizatorów? W zgodnej opinii odwiedzających była to impreza niezwykle udana, a świadczą o tym liczby.

Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia odwiedziło targi zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowano rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających. To wzrost o ponad 10%. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto odnotować, że 36% przedstawicieli firm Polski oraz 65% z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.

Statystyki RDW 2017

Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, a na tych, którzy przybyli własnym środkiem transportu, czekało ponad 7 tysięcy miejsc parkingowych. Z racji większej przestrzeni pojawiło się także więcej, bo aż 19 stref wypoczynku z gastronomią, które zdecydowanie podniosły komfort uczestnictwa w targach. Dużym zainteresowaniem cieszyły się strefy RELAX ZONE, gdzie na łącznej powierzchni 700m2 goście mogli odpocząć, wypić kawę, ale też bezpłatnie skorzystać z Internetu. Z internetowych stref korzystano również w punktach restauracyjnych.

Goście targów mieli okazję podnieść swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z profesorem Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili: Katarzyna Ruś, Piotr Wojciechowski, Aleksander Pocheć, Iwona Studzińska oraz Agnieszka Rudnicka. Na specjalne zaproszenie firmy DRUKOMAT.PL swoje prelekcje wygłosili: Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski oraz Jacek Kłosiński.
Swoje wielkie dni na RemaDays przeżywali także laureaci konkursów od lat związanych z warszawską imprezą. Już na starcie poznaliśmy zwycięzców w rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych ? Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. W tym roku najlepszymi w swojej kategorii okazały się firmy:

Producent upominków reklamowych:
I miejsce: Wilk Elektronik S.A.
II miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
III miejsce: Maxim

Importer upominków reklamowych:
I miejsce: Asgard Sp. z o.o.
II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
III miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.

Out&InDoor:
I miejsce: Tent Grupa Sp. z o.o.
II miejsce: Adsystem
III miejsce: Ultima Displays Sp. z o.o.

Technology:
I miejsce: AGAWA.PL SP. Z O.O.
II miejsce: COLOP Polska
III miejsce: Grawerton ARGO S.A.

Tego samego dnia wręczone zostały również nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2017 roku.
W drugim dniu branżowego święta swoje szczęśliwe chwile przeżywała Pani Monika Wróbel z firmy JAGATEX, której wylosowana wizytówka dała wygraną w Loterii dla zwiedzających. Tym razem triumfatorka opuściła stolicę z laptopem Apple Pro 13.3 Retina wraz z drukarką GP Deskjet Advantage 3635.

Na zakończenie RemaDays Warsaw 2017 swoje święto mieli przedstawiciele przedsiębiorstw, którzy znaleźli największe uznanie w oczach gości. Podczas Śniadania biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi i gadżety roku. Przez dwa dni zwiedzający jednych z największych targów reklamy i poligrafii mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. W ogłoszeniu wyników konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year wzięli udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: Integart Sp. z o.o., EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Promostars oraz Badge4U. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: Leżak eventowy firmy Kusha Artur Karwacki w kategorii Top Fun, Brelok 5w1 z Badge4U w kategorii Top Idea oraz Żarówka do napojów z Ceramiki Tułowice, która okazała się produktem Top Design.

13. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays dobiegła końca. Tłumy zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera udowodniły, że ?13? może być udana.


Zobacz zdjęcia z targów: (kliknij w zdjęcie)

Zdjęcie użytkownika Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki.

Zobacz także relację w naszej galerii. 


ZNAMY DATĘ KOLEJNEJ EDYCJI TARGÓW

Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za udział w kolejnej edycji RemaDays Warsaw. Dziękujemy za to, że po raz kolejny obdarzyliście Nas zaufaniem. Mamy nadzieję, że tegoroczna impreza okazała się dla Państwa bardzo owocna. Życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy do Warszawy za rok. Czternasta edycja RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach 7-9 lutego 2018 roku.

Wybrane ogłoszenia

Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Najlepsza licencja tego roku!
Nowość w ofercie Rafcom.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Genialna książka dla dziewczynek.
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowy Gold Partner ? od marki Brother! ?

    Nie mogło być inaczej. Jeden z większych dystrybutorów w naszej branży materiałów eksploatacyjnych i urządzeń drukujących awansował na złotego partnera marki Brother.

    Więcej…  
  • Prezentownik - to warto rozważyć przy zakupie

    Kupowanie prezentów wbrew pozorom to nie taka łatwa sprawa. Zawsze chcemy kupić coś fajnego, aby osoba, która go otrzyma była naprawdę szczęśliwa. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest sugerowaniem się "listem do Mikołaja", jednak nie każdy go wysyła, po drugie marzenia z listy mogą być zbytnio wygórowane. :) Dlatego trzeba znaleźć zdrowy środek. Kupić w dobrej cenie prezent neutralny i praktyczny. 

    Więcej…