Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Niezaprzeczalny rozwój internetu, siła mediów społecznościowych, oszczędność czasu i pieniędzy to główne argumenty wielu firm z naszej branży, które w swoich działaniach coraz mocniej stawiają na obsługę on-line. Spółka Corex idąc za nowoczesnymi formami kontaktu z klientem od wielu lat inwestuje w najnowsze rozwiązania. Jednym z nich jest Platforma sprzedażowa, o której rozmawiamy z Prezesem firmy Corex Sp. z o.o., Adamem Szawłowskim.

 

scann.R: Jak doszło do powstania Platformy? 

Adam Szawłowski: Na początku myśleliśmy o narzędziu, które usprawni naszą komunikację marketingową z rynkiem oraz ułatwi wymianę dokumentów między nami i klientami, czyli będzie wspierać i uzupełniać pracę naszych Przedstawicieli Handlowych. Dopiero później zaczęliśmy traktować Platformę jako narzędzie sprzedażowe. Priorytetem, który zresztą nadal pozostaje aktualny, było usprawnienie i przyspieszenie obsługi zamówień naszych klientów - chodziło nam o to, by zamówienia złożone na naszej Platformie natychmiast trafiały do realizacji do magazynu. Przygotowania do startu rozpoczęły się w 2008 roku, po drodze było wiele prób i przygotowań, bo poza mechanizmem działania opartym na programie obsługującym sklepy internetowe trzeba było między innymi przygotować ogromną ilość zdjęć i opisów produktów z naszej oferty i zintegrować Platformę z naszym programem ERP. 

 

Kto był zaangażowany w tworzenie narzędzia? 

Praktycznie cała firma: najważniejszą rolę odegrał oczywiście dział IT, w tym nasz programista Tomek Przetacki, który zresztą nadal jest odpowiedzialny za Platformę. Poza nim przy jej tworzeniu brał udział Dział handlowy, Księgowość i oczywiście Dział marketingu. Prace trwały aż do czerwca 2009, kiedy zaprosiliśmy naszych klientów do trzymiesięcznego testowania tego narzędzia.

 

I jakie były wyniki testu?

Pozytywne, a najlepszym tego dowodem jest to, że Platforma stale się rozwija i zmienia. Oczywiście nie obyło się bez poprawek i modyfikacji, ale też Platforma nie jest narzędziem, które robi się raz na zawsze – technologia informatyczna zmienia się bardzo szybko. Poza tym nasi klienci zarówno w życiu prywatnym, jak i w pracy korzystają przecież z innych aplikacji, sklepów internetowych i platform sprzedażowych zdobywając nowe umiejętności przydatne w świecie wirtualnym. Wraz z wiedzą i praktyką rosną oczekiwania, a to wymusza funkcjonalne i wizualne zmiany na Platformie – nie chcemy przecież zostać w tyle za innymi. Wierzę, że to się nam udaje i że nasi klienci zauważają kolejne pozytywne modernizacje. Możemy się pochwalić tym, że w roku ubiegłym zostaliśmy uhonorowani nagrodą grupy zakupowej OSAA, jako najlepszy Dostawca 2013 w kategorii „najbardziej przyjazna platforma zakupowa”. W ostatnim roku odświeżyliśmy mechanizm działania Platformy – to tak jakby wstawić do niej nowy, szybszy i bardziej nowoczesny silnik, który napędza wszystkie procesy sprzedażowe. Udało się nam też wprowadzić zmiany związane z wyodrębnieniem z Corex spółki CX Dystrybucja i stworzeniem Grupy CX. Teraz na Platformie możemy prezentować i obsługiwać ofertę więcej niż jednej firmy. 


 

Najlepszy Dostawca sieci OSAA w roku 2013


 

Kto może korzystać z Platformy?

Platforma została zaprojektowana jako narzędzie przeznaczone do obsługi zamówień naszych partnerów biznesowych, nie obsługuje więc klientów detalicznych. Aby korzystać z ułatwień jakie proponuje, wystarczy przejść proces rejestracji, w którym chętnie pomogą osoby z naszego Działu Handlowego. Dostęp do naszej oferty z opisami i zdjęciami produktów można również uzyskać wpisując login: view i hasło: view. Zapraszam serdecznie pod adres http://platforma.corex.pl.  

 

Jaka będzie przyszłość Platformy?

W tej chwili intensywnie dyskutujemy nad możliwymi kierunkami rozwoju, jesteśmy dosłownie w przededniu finalnych decyzji. Na pewno będziemy udoskonalać nasze narzędzie, najbliższa widoczna zmiana będzie miała miejsce w czerwcu – już odliczamy czas do jej uruchomienia. Poza tym chcemy wrócić do początkowych założeń i dalej rozwijać Platformę jako miejsce komunikacji. Nasze doświadczenia zdobyte podczas ubiegłorocznej kampanii STABILO skierowanej do ostatecznych użytkowników produktów oraz zabawy z koszulkami dla naszych partnerów biznesowych pokazują, że jednoczesne używanie różnych kanałów komunikacji wsparte zaangażowaniem mediów społecznościowych sprawdza się doskonale w promocji marki. 

 

Dziękujemy za rozmowę.

 

Wybrane ogłoszenia

Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Totalna nowość w marce ESCUELA!
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Polska marka artykułów czyszczących.
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Przed Dniem Dziecka: czy zabawki są bezpieczne?

    Inspekcja Handlowa na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów czuwa nad tym, aby zabawki były bezpieczne. W 2017 r. skontrolowała 3157 zabawek, m.in. pluszaki, lalki, układanki, pojazdy, piłki, instrumenty muzyczne, książeczki. Kontrola odbyła się u 424 przedsiębiorców z całej Polski, którzy prowadzą małe i duże sklepy oraz hurtownie.

    Więcej…  
  • Komunijne szaleństwo prezentowe - czyli ranking tego, co Polacy dają swoim dzieciom.

    Zapewne nie będę obiektywna. Być może napiszę tu coś, co niektórych Czytelników poirytuje, jednak przyznam się szczerze, że zawsze sądziłam, iż Komunia to wyjątkowy dzień pod kątem wiary, a nie liczby prezentów. Niestety w dniu, w którym mój pierworodny miał stanąć przed Panem, zrozumiałam o co w tym wszystkim chodzi.

    Więcej…