Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To będzie kolorowy rok. Rok pasteli, rok malowania twarzy oraz rok wielu spotkań. Pierwsze już za nami. Kolejne w sezonie szkolnym. O nowym asortymencie, ręcznej robocie rozmawiamy z przedstawicielkami firmy Mer-Plus.

- To rok nowości. Już w lutym zaskoczyliśmy rynek kilkoma perełkami - jednak sezon szkolny przyniesie wiele premier produktowych - to właśnie to zdanie zainspirowało nas do przeprowadzenia tego wywiadu. Jak zapowiada Marzena Wasilewska z firmy Mer-Plus, marka JOVI ze swoimi nowościami zaskoczy w tym roku rynek.

Czym? O tym w naszym video.



REKLAMA

Zostań w domu

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla domowych artystów.
Poszukiwani pracownicy
Dla chłopca i dziewczynki
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Genialna książka dla dziewczynek.
Nowość w ofercie Rafcom.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Dużo się zmieniło odkąd zaczynaliśmy...

    W okresie wakacyjnym na rynku pojawiła się nowa grafika. Jest to nowe logo firmy Rafcom. Zmiany nie są diametralne, ale zdecydowanie widoczne. Co skłoniło dystrybutora marki Prism do takich rewolucji? Nie omieszkaliśmy zapytać u źródła.

    Więcej…  
  • Młodość ma swoje prawa? nawet na zakupach

    Jak wynika z badania ?Quo vadis polski konsumencie? przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami ? również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

    Więcej…