Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Jesteś przedstawicielem współczesnej subkultury? A może Twoimi klientami są młodzi, wyróżniający się ludzie w wieku 15-30 lat? Jeśli tak to pamiętaj, że główną cechą hipsterstwa czyli nurtu deklarującego niezależność jest przesadne eksponowanie swojej oryginalności i indywidualności.

Hipsterzy współcześnie stanowią jedną z najbardziej nieokreślonych subkultur. Silnie podkreślają swój wizerunek, rozumiany zarówno poprzez wyrazisty i "artystyczny" strój (m.in. w stylu vintage), jak i poprzez wyjątkowe, nieszablonowe zainteresowania. Także gadżety, które na co dzień wykorzystują nie mogą być szablonowe i skierowane do wszystkich. HIPSTER to człowiek wyróżniający się z mainstreamu. To wręcz typowy jego przeciwnik. Burzy funkcjonujące w przestrzeni społecznej podziały na to, co alternatywne i mainstreamowe, wysokie i niskie, kobiece i męskie, kiczowate i wyszukane, dobre i złe. Hipster jest jednocześnie przeciwnikiem kultury masowej jak i jej aktywnym uczestnikiem, dlatego zaciera granice między sztuką przeznaczoną dla elit a wytworami przemysłu kulturowego.


Zeszyt MarMar ze Sneakers'ami to idealny zeszyt dla Hipstera

Zamknij okno

Kolekcja zeszytów SNEAKERS dla wszystkich miłośników trampek i ich ponadczasowego stylu.
Okładka uszlachetniona folią matową z elementami wyróżnionymi
lakierem UV. Wewnątrz zeszytu imiennik i plan zajęć.

Dystrybutor: Leviatan-Poligrafia


Hipsterzy są asystemowi. To mieszkańcy wielkich miast, którzy nabierają dystansu do otaczającej ich rzeczywistości i ujmują ją w ironiczny nawias. "Hipsterski bunt sprowadza się, w swoich założeniach, do krytyki nieoryginalności, a więc rozwiązań proponowanych przez kulturę głównego nurtu. Hipsterzy stawiają się w opozycji do kultury mainstreamu i swoim oryginalnym strojem i niszowymi zainteresowaniami pragną odciąć się od dominującej kultury. Bunt nie prowadzi jednak ani do wycofania się z opresyjnego społeczeństwa (jak w przypadku nowoczesnych hipsterów), ani do zaproponowania nowej jakości*.

Hipsterzy to tak naprawdę buntownicy z wyboru. Z jednej strony przeciwstawiają się globalnemu i masowemu nurtowi mody, z drugiej natomiast bardzo mocno podążają za trendem, który ich definiuje. Jedno jest pewne - Hipster musi być oryginalny oraz musi zwracać na siebie uwagę w tłumie. W jaki sposób poza moda i ideologią życia? Na pewno gadżetami, które towarzyszą mu już od czasów szkolnych. My wybraliśmy kilka najbardziej bliskich sercu prawdziwego polskiego HIPSTERA.


Zeszyt MarMar z fryzurami piłkarzy

Zamknij okno

Okładka uszlachetniona folią matową z elementami wyróżnionymi lakierem UV. Wewnątrz zeszytu imiennik oraz plan zajęć. 

Dystrybutor: Leviatam-Poligrafia


 Ołówek z kryształkiem PENMATE

Ołówek wykonany z wysokiej jakości drewna. Barwiony w masie na kolor czarny.

Wykończenie z masy akrylowej imitującej kryształek.

Dystrybutor: Tadeo Trading


 Pen-drive emotikon

Znalezione obrazy dla zapytania pen-drive emotikon kupa

Dystrybutor: Rozette


 Notes Narcissus Gee Flowerpots

Duży notes z kartkami w nowoczesne kropki. Twarda okładka, 96 kartek, papier gramatura 100. Format 195x135mm.

Dystrybutor: Sztuka Rodzinna

(produkt możliwy do zakupu detalicznego w sklepie taniaksiazka.pl)


Zeszyty 4D firmy PANTA PLAST

 

Zeszyty posiadają liniaturę w kratkę i już za moment pojawią się w sklepach jako nasza nowość.
Dostępne będa 24 wzory, każdy z inną, niesamowitą historią, która może być zabawna dla każdego.

Dystrybutor: Panta Plast

 

* Wikipedia

Wybrane ogłoszenia

Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Podręczna drukarka etykiet
Nowość w ofercie Rozette.
Firma Milan poszukuje handlowca!!
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Idealna do domowego biura.
Nowość w ofercie Rafcom.
Polska marka artykułów czyszczących.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 40 proc. kierowniczych stanowisk zajmują kobiety. Wciąż jednak ich wynagrodzenia są o 1/5 niższe niż mężczyzn

    W Polsce odsetek kobiet na najwyższych, kierowniczych stanowiskach sięga już 40 proc. – pokazały tegoroczne badania Grant Thornton. Choć sytuacja się poprawia, kobietom na rynku pracy wciąż jest trudniej ze względu na pełnione role społeczne, obowiązki rodzinne i stereotypy. Luka płacowa w zarobkach kobiet i mężczyzn sięga w Polsce blisko 20 proc., a z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że kobiety ponad dwukrotnie częściej pracują w niepełnym wymiarze czasu pracy. Szansą – coraz częściej wykorzystywaną przez kobiety – jest własny biznes.

    Więcej…  
  • Rafcom zaprasza do Portugalii

    Już tylko 3 miesiące zostały do finału akcji promocyjnej firmy Rafcom. Idąc za pozytywnym doświadczeniem zeszłego roku, gdy do Maroka pojechało kilkanaście osób z naszej branży, w tym roku Zarząd firmy pragnie ponowić akcję. 

    Więcej…