Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Niemalże na każdych targach organizowanych przez hurtownie w całej Polsce nasza redakcja miała przyjemność spotykać zespół handlowców z łódzkiej firmy A7, która na rynku oferowała od wielu lat między innymi markę Noster. Specjalizująca się w imporcie firma od listopada 2016 roku nie jest już dystrybutorem artykułów szkolnych logowanych tą marka. Od 4 listopada to  firma Interdruk SA jest jej właścicielem.

Rozmowy na temat sprzedaży marki trwały od kilku miesięcy. Interdruk, który dotychczas specjalizował się w produkcji i sprzedaży głównie asortymentu papierniczego, pozyskując nowe produkty na pewno znacznie wzmocnił swoją pozycję szczególnie w handlu z dużymi sieciami. Obecnie trwają prace nad implementacją szerokiej oferty marki Noster, Today's, Nara, Foldermate, Bonnini oraz Floppy do dotychczasowego asortymentu Interdruku. W znacznym stopniu zajmuje się tym dotychczasowy zespół handlowy z firmy A7, który wraz ze sprzedażą marki podjął współpracę z nowym dystrybutorem.

Jak informują przedstawiciele Interdruk S.A. - poszerzona oferta o produkty piśmiennicze, artykuły biurowe oraz szeroką gamę artykułów kreatywnych wejdzie w skład standardowej oferty handlowej warszawskiego producenta i zostanie przedstawiona już niebawem. Tym samym inwestycja ta pozwoli firmie na jeszcze lepszą, bardziej kompleksową obsługę swoich klientów.

 

Wybrane ogłoszenia

5 kolorów zabawy.
Nowość w ofercie HAMELIN
Totalny hit sprzedażowy!!
Jedyny taki zeszyt na rynku 3 w 1
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Polska marka artykułów czyszczących.
Totalny hit tego roku.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Weź toner na próbę.

    "Drukarka musi jeść" - z takim określeniem spotkaliśmy się ostatnio przy rozmowie z dostawcą materiałów eksploatacyjnych marki Prism. Jak wiadomo jednak, drukarka "nie zje wszystkiego", dlatego dostawcy tuszy i tonerów co raz bardziej przykładają uwagę do wysokiej jakości swoich produktów. Jedną z metod, która stosowana jest także przez firmę Rafcom, jest akcja "toner na próbę".

    Więcej…  
  • Mer-Plus ogłasza dni otwarte

    Już 6 marca 2019 roku w warszawskiej hurtowni Abro odbędą się dni otwarte, w których uczestniczyć będzie firma Mer-Plus. Wraz ze swoimi nowościami oraz z licznymi promocjami przedstawiciele firmy z Sulejówka prezentować będą przez cały dzień klientom hurtowni ciekawe wykorzystanie swoich produktów.

    Więcej…