Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wieloletnia redaktor naczelna największego magazynu w branży PBS. Oczywiście do czasu ukazania się nowego tytułu :)

Doświadczony marketingowiec. Z zamiłowania wielka propagatorka internetu. Mimo młodego wieku ;) o branży papierniczo-biurowo-szkolnej wie niemal wszystko.

Zwolenniczka networkingu i rekomendacji. Autorka wielu branżowych przedsięwzięć. Od kwietnia 2015 roku Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej.

Prywatnie - właścicielka adoptowanego w 2012 roku psa a o imieniu Ziemniak.

Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University. W 2012 roku wyróżniona statuetką "Osobowość branży PBS".

Jej motto życiowe: Kto chce - szuka sposobu, kto nie chce - szuka powodu.

Jej codzienne redakcyjne życie można śledzić na blogu redakcyjnym: http://skanerblog.wordpress.com

Kontakt:

mob: + 48 608 426 046

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

gg: 5433405


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców.

    Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne. 

    Więcej…  
  • Czarujemy z JOVI.

    Czy wiesz, że możesz zmienić starą płytę CD w piękną rybę do dekoracji ????? Wystarczy kilka produktów, aby stworzyć takie dzieło.

    Więcej…