Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Umiejętne zarządzanie czasem poprawia organizację pracy.

    E-maile i telefony, biurowe plotki ze współpracownikami przy kawie albo nagłe, ale mało ważne zadania do wykonania na już potrafią skutecznie zdezorganizować dzień pracy i odciągnąć od realizacji zawodowych celów. Aby poprawić efektywność pracy, warto się stosować do zasad zarządzania czasem i zarządzania sobą w czasie. Podstawą jest planowanie i wyznaczanie priorytetów. 

    Więcej…  
  • Sezon targowy w branży - harmonogram

    Zawsze, gdy tworzymy listę spotkań targowych, pierwsza myśl, jaka nam przychodzi do głowy to: "Przecież tak wszyscy wieszczyli, że targi lokalne w końcu umrą"... Powiemy tak - to bardzo długa śmierć, której końca nie widać. 

    Więcej…