Prezentujemy Państwu produkty, które testowaliśmy, użytkowaliśmy, oglądaliśmy.
W naszej ocenie są warte swoje ceny i Państwa uwagi.
Prezentujemy Państwu produkty, które testowaliśmy, użytkowaliśmy, oglądaliśmy.
W naszej ocenie są warte swoje ceny i Państwa uwagi.
Wyeksponowanie produktów na półkach i ich odpowiednie ułożenie mogą nawet podwoić sprzedaż. Klienci dokonują decyzji zakupowych w określony sposób – częściej sięgają po produkty na wysokości wzroku, zwracają uwagę na oświetlenie i dobór kolorów. Istotnym czynnikiem jest dla nich cena – jej brak przy wyeksponowanym produkcie może znacząco wpłynąć na spadek sprzedaży. W pracy handlowców pomocne są aplikacje, które pozwalają sprawdzić, czy sklep dotrzymuje ustalonych standardów. Wystarczy zdjęcie badanej ekspozycji, by sprawdzić jej jakość i efektywność.
Więcej…W tym roku minęło dokładnie 25 lat działalności firmy Resgraph. Pod przewodnictwem Macieja Dziurgota, znanego w branży przedsiębiorcy będącego zarazem pasjonatem sportów walki, rzeszowska firma od 1991 roku podbija rynek papierniczo-biurowo-szkolny.
Więcej…