Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Odpowiednia ekspozycja produktu zwiększa sprzedaż o kilkadziesiąt procent.

    Wyeksponowanie produktów na półkach i ich odpowiednie ułożenie mogą nawet podwoić sprzedaż. Klienci dokonują decyzji zakupowych w określony sposób – częściej sięgają po produkty na wysokości wzroku, zwracają uwagę na oświetlenie i dobór kolorów. Istotnym czynnikiem jest dla nich cena – jej brak przy wyeksponowanym produkcie może znacząco wpłynąć na spadek sprzedaży. W pracy handlowców pomocne są aplikacje, które pozwalają sprawdzić, czy sklep dotrzymuje ustalonych standardów. Wystarczy zdjęcie badanej ekspozycji, by sprawdzić jej jakość i efektywność.

    Więcej…  
  • Marka produktów papierniczych RES uhonorowana tytułem „Nasze Dobre Podkarpackie”

    W tym roku minęło dokładnie 25 lat działalności firmy Resgraph. Pod przewodnictwem Macieja Dziurgota, znanego w branży przedsiębiorcy będącego zarazem pasjonatem sportów walki, rzeszowska firma od 1991 roku podbija rynek papierniczo-biurowo-szkolny.

    Więcej…