Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Płyn do czyszczenia powierzchni Cleverton

Rekomendujemy Dodaj do ulubionych
Kontakt Wyłączny importer:
Rafcom
ul. Bodycha 97, 05-820 Reguły
kontakt@cleverton.pl
http://cleverton.pl/
Dodane 1 rok i 6 msc. temu

Opis

Genialny produkt marki Cleverton

Linia produktów Cleverton przeznaczona jest do czyszczenia sprzętu elektronicznego. Wśród nich znajdują się płyny i pianki do ekranów LCD, preparaty do czyszczenia obudów wszystkich urządzeń biurowych oraz sprężone powietrze, które pozwala dotrzeć do trudno dostępnych miejsc w każdym urządzeniu. Kompleksowa pielęgnacja i czyszczenie sprzętu elektronicznego to hasło przewodnie dla wszystkich produktów Cleverton. Zatem czym jest nowy produkt? Do czego jest przeznaczony?

W ofercie pojawił się płyn do czyszczenia powierzchni na bazie 70% etanolu. Przeznaczony jest do wszystkich powierzchni, które narażone są na działanie bakterii, wirusów i grzybów. Świetnie sprawdzi się w czyszczeniu m.in. takich miejsc jak: klawiatura, obudowy telefonów, obudowy urządzeń drukujących, blaty przemysłowe, kuchenne, klamki, włączniki światła. Regularne stosowanie płynu pozwoli zadbać o bezpieczeństwo w biurze i w domu. Właściwe dbanie o higienę miejsc, w których przebywamy jest ważne zawsze. W dzisiejszej rzeczywistości jest to temat szczególnie istotny.

Dystrybutor:
Wyłączny importer:
Rafcom
ul. Bodycha 97, 05-820 Reguły

Informacje dodatkowe

Lokalizacja

Reguły, Polska, Europa
Bodycha 97,, 05-820

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 624
Wyświetlony: 1311
Wygasa: 3 msc. i 1 tydzień od teraz

Komentarze


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • Mapowanie zespołu – Strategiczne zarządzanie potencjałem zespołu. Część I.

    O zespołach, pracy zespołowej, team buildingu, team bondingu pisze się dużo. Ostatnio jednak często słyszę od Klientów, że ich wyzwaniem są zespoły niejednorodne. Osoby należące do zespołu różnią się pod względem charakteru, wieku, doświadczenia i aspiracji, a jednemu menedżerowi trudno jest nimi zarządzić. Czy jest to nowy problem? Zapewne nie. W dzisiejszych czasach dochodzą jednak nowe czynniki różnicujące (jak chociażby różnice kulturowe między pokoleniami). 

    Więcej…