Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Wakacje dobiegły końca. Kto wie, co było hitem sprzedażowym tego lata? Oczywiście złote, srebrne, kolorowe metaliczne tatuaże. W naszej redakcji także było istne szaleństwo w testowaniu produktu dystrybuowanego przez firmę Rozette. O pomysłach na nową ofertę rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard, właścicielką firmy.

Daria Kostera: Pani Kingo, działa Pani w branży prezentowej od 24 lat: torebki okolicznościowe, pudełka, wstążki? Ostatnio jednak działała Pani w branży modowej, którą przeniosła Pani na nasz rynek. Skąd pomysł na taką dywersyfikację?

Kinga Stefańska-Boszhard: W branży prezentowej faktycznie działam od 24 lat. Zaczęłam od produkcji rozetek na taśmie samoprzylepnej ze wstążki a następnie wprowadzałam inne produkty wg oczekiwań Klientów tj.: torebki ozdobne, papier do pakowania prezentów, pudełka. Od dawna moja firma produkuje także torebki reklamowe z logo firmy i to właśnie te produkty sprzedajemy m.in.; w branży kosmetycznej. 

 

Wprowadzając metaliczne tatuaże na rynek polski wyznaczyła Pani nowy trend. Skąd czerpie Pani inspiracje na nowe produkty?

Pomysłem na tatuaże metaliczne zaraziła mnie Marzena Kanclerska ? Gryz, z którą współpracuję od lat. To właścicielka kilku Salonów Paznokci i tak naprawdę to wyłącznie dla niej początkowo sprowadzałam metaliczne tatuaże z zagranicy, które z kolei ona dystrybuowała w swoich Salonach. Produkt okazał się strzałem w przysłowiową dziesiątkę, więc pomyślałam, że zainteresuję tematem także naszą branżę papierniczą. Już wtedy wiedziałam, że to będzie hit tego lata ... i udało się. Na targach szkolnych po raz pierwszy zaprezentowaliśmy Metaliczne Tatuaże!!!

Po hicie tego lata, co nowego przygotowała firma Rozette dla swoich klientów?

Na razie przygotowujemy się do sezonu Bożego Narodzenia. Wprowadzamy nowe kolekcje torebek ozdobnych z motywami świątecznymi ale także całorocznymi. W tym roku na targach jesiennych zaprezentujemy naszą  pokaźną kolekcję. Wśród  nowości będą jeszcze ładniejsze pudełka ozdobne i torebki, które na pewno zostaną hitem sezonu. O szczegółach dowiecie się Państwo wkrótce. 

Rozette to polski producent. Wszystkie Państwa produkty rzeczywiście pochodzą z naszego kraju?

PPHU ROZETTE to firma, jak już wcześniej wspomniałam, zajmująca się produkcją opakowań od 24 lat. Przy produkcji naszych torebek pracowało ponad 120 chałupników. Niestety od roku 2008, żeby być konkurencyjnymi na rynku, musieliśmy zacząć produkcję w Azji. W tej chwili część asortymentu produkujemy w Polsce t.j.: wyroby wstążkowe, parę kolekcji torebek, papier ozdobny oraz torebki reklamowe.

Od pomysłu do sprzedaży ? jak tworzy się nowy produkt u Państwa w firmie?

Tworzeniem kolekcji zajmuję się sama osobiście zawsze kierując się potrzebami Naszych Klientów. Sama osobiście również uczestniczę w Targach branżowych, co pozwala mi na spotkania z Klientami i wysłuchaniu ich oczekiwań a także uwag. 

W przyszłym roku firma Rozette obchodzić będzie 25 lat działalności.  Od czego zaczynaliście swoją przygodę?

Firmę stworzyłam sama od podstaw będąc jeszcze uczennicą liceum. Naszym pierwszym produktem była rozetka na taśmie samoprzylepnej. Dostałam od Kolegi perfumy, a na nich przyklejoną rozetkę. Perfumy były piękne, ale najbardziej zainteresowała mnie jednak ta rozetka i pomyślałam: - chcę produkować takie ozdoby. I tak zrobiłam - oczywiście dzięki pomocy rodziców, którzy sfinansowali mi pierwszą maszynę do produkcji rozetek. Nie ukrywam jednak, że nie było łatwo w Polsce w tamtych czasach, a był to 1992 rok i nikt specjalnie nie był zainteresowany moim produktem. I znowu mogę powiedzieć ...udało się!!!! Te i inne produkty sprzedajemy w całej  Polsce i UE.

Pani Kingo, jesteśmy w połowie roku - jak obecnie ocenia Pani nasz rynek?

Przed nami najważniejszy sezon Bożego Narodzenia, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy niż poprzedni.   

Z czym dziś boryka się polski producent?

Producent w Polsce boryka się ogromną konkurencją z Azji (przynajmniej w naszej branży). Długo zwlekałam z importem. Chciałam wszystko produkować w Polsce. Niestety, gdybym nie podjęła tej decyzji może do tej pory nie byłoby Nas na rynku. 

Czego mogłabym Pani życzyć na kolejne miesiące?

Dużej sprzedaży w sezonie Bożego Narodzenia i nowych pomysłów na hitowe produkty i nie tylko:)

Dziękuję za rozmowę


Nowości produktowe firmy Rozette prezentowane są na bieżąco na Fanpage'u firmy n Facebook'u.

 

Kategoria: Rozmowy bez cenzury - branża papiernicza
Odsłony: 3482