Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Miniony rok 2020 to dla wielu firm czas testu, jak bardzo potrafią być fleksybilne oraz jak ich zaplecze pomoże im przetrwać trudny czas. Okazuje się, że mimo spadków firmy radzą sobie. 

Na pewno wpływ na roczny bilans miały niższe koszty działalności i to nie tylko te wynikające z lepszej optymalizacji w firmach, ale przede wszystkim ze względu na brak imprez targowych. Dosłownie kilka firm odważyło się zorganizować w tamtym roku kontraktacje. Jednak były to miesiące gdy nikt nie wiedział co będzie dalej i klienci przede wszystkim z obawy przed chorobą nie uczestniczyli w nich. dziś mija rok od początku pandemii. Jak on był dla firmy Mer-Plus? O tym w naszej rozmowie z Agnieszką Sowińską.

 

scann.R.: Agnieszko, w skali od 1-10?

Agnieszka Sowińska: Niestety jest to tylko 5 punktów, ale chyba nikomu nie musimy tłumaczyć z jakiego powodu.

Czy pandemia finalnie - bilansowo wpłynęła na Twój zysk?

Niestety tak. Strach klientów, zamknięte szkoły i przedszkola - to nie mogło nie pozostawić po sobie śladu.

Jakie pandemia dała Wam szanse?

Nie ukrywam, że zyskaliśmy dzięki niej więcej zamówień z zagranicy. Przypuszczam, że głównym powodem było zmniejszenie siły konkurencji jakim jest rynek chiński.

Czy sytuacja w kraju miała wpływa na Waszą ofertę?

Oczywiście. Mamy dostęp do wielu materiałów. Nasze linie produkcyjne do wytworu torebek także mają bardzo duże możliwości. To właśnie na nich powstały nasze  przyłbice. Z kolei sprawne ręce naszych pracowników zajęły się szyciem maseczek. Do oferty trafiły maseczki medyczne, kolorowe oraz z nadrukiem. Zapewniły nam one obrót w najgorszych miesiącach minionego roku. 

Dodatkowo mocno postanowiliśmy na rozwój w internecie. Nasza platforma sprzedażowa, media społecznościowe bardzo aktywnie działały na naszą korzyść. 

Agnieszko, w połowie roku oraz teraz uruchomiona została pomoc Państwa. Skorzystaliście z niej jako firma?

Tak. Bez niej tak naprawdę nie wiem czy byśmy sobie poradzili. Na szczęście nie tylko firma przetrwała ale utrzymaliśmy dotychczasowe zatrudnienie.

Jak dziś oceniasz dalsze losy naszej branży?

Wierzę, że odbicie nastąpi w drugiej połowie roku a narazie musimy jakoś to przetrwać. Zresztą chyba jak wszyscy. 

 

Dziękuję za rozmowę.


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Kredki woskowe do różnych powierzchni
Ogromna paczka kredek
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Smutna informacja z Frankfurtu!

    Mimo szczerych chęci i starań Zarządu Messe Frankfurt - decyzja jest nieodwołalna!

    Więcej…  
  • WIZERUNEK A KSZTAŁTOWANIE MARKI OSOBISTEJ.

    Wiecie, że każdy z nas kreuje swój własny wizerunek? Oczywiście, że tak. Każdego dnia w kontaktach biznesowych kształtujemy nasz obraz w oczach innych, robimy pierwsze wrażenie. Jakie ono jest? Czy jest tożsame z naszym zawodem a przede wszystkim z nami? O tym w poniższym artykule Justyny Qunio, eksperta wizerunku biznesowego.

    Więcej…