Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".

Polecamy

Różne kształty, żywe kolory.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W październiku bieżącego roku do zespołu Europapier Polska dołączył Paweł Tatala. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działu Visual Media.

Paweł od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem produktów i marek na rynek, a także ich aktywnym rozwojem i sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracował dla firmy Repograf-Grafikus S.A, gdzie m.in. wdrażał do sprzedaży nowe produkty, w tym tekstylia do druku cyfrowego w obszarze mediów wielkoformatowych.

- Bardzo się cieszę, że Paweł dołączył do zespołu mediów reklamowych. To dla nas strategiczny segment biznesu, który jest integralną częścią Europapier Polska od samego początku firmy i chcemy go dynamicznie rozwijać. Dlatego też wiedza i doświadczenie Pawła niewątpliwie pozwolą nam na jak najlepsze wykorzystanie potencjału naszej aktualnej oferty oraz wdrożenie wielu nowych produktów, które planujemy już w 2020 roku – dodaje Marek Cholewa Prezes Zarządu Europapier Polska.



Visual Media to segment biznesu Europapier Polska oferujący szeroki asortyment mediów do reklamy. Folie, papiery bilbordowe i posterowe, tkaniny banerowe, tworzywa sztuczne, systemy ekspozycji czy media do sublimacji to tylko niektóre z pozycji stale dostępnych w magazynie centralnym Europapier Polska. Firma współpracuje z czołowymi branżowymi producentami jak Orafol, oferując swoim klientom produkty najwyższej jakości na atrakcyjnych warunkach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Klientów, Europapier Polska otworzył salony sprzedaży w głównych miastach Polski, dzięki którym zapewnia szybki i wygodny dostęp do materiałów, a także możliwość odbioru osobistego. Rozwój Visual Media w Polsce realizowany jest w ramach strategii Grupy Europapier, która długofalowo inwestuje w tym segmencie w Austrii i całej Europie Środkowej.


 

REKLAMA

 

REKLAMA

 

 

Wybrane ogłoszenia

Szeroka oferta ręcznie malowanych grafik
Praca w centrum Wrocławia
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Ogromna paczka kredek
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje handlowca.
Genialny zestaw na prezent od ROZETTE.
Rozmiar: 25x34x12cm
Kredki woskowe do różnych powierzchni
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Za radio w samochodzie trzeba płacić?!

    Teoretycznie wszyscy wiedzą, że abonament radiowo-telewizyjny trzeba płacić. Jednak tylko teoretycznie. Zaledwie 10% gospodarstw domowych to robi, a jeszcze mniej firm, na które spada taka sama odpowiedzialność. Słuchasz radia w samochodzie - spodziewaj się wizyty Poczty Polskiej.
    Więcej…  
  • Rynek druku pozwoli przetrwać tylko najlepszym rozwiązaniom

    Po raz kolejny firma Action S.A. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. O tajemnicy sukcesu firmy rozmawiamy z Rafałem Ornowskim, Pełnomocnikiem Zarządu ACTION S.A. ds. marki ActiveJet

    Więcej…