Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W październiku bieżącego roku do zespołu Europapier Polska dołączył Paweł Tatala. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działu Visual Media.

Paweł od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem produktów i marek na rynek, a także ich aktywnym rozwojem i sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracował dla firmy Repograf-Grafikus S.A, gdzie m.in. wdrażał do sprzedaży nowe produkty, w tym tekstylia do druku cyfrowego w obszarze mediów wielkoformatowych.

- Bardzo się cieszę, że Paweł dołączył do zespołu mediów reklamowych. To dla nas strategiczny segment biznesu, który jest integralną częścią Europapier Polska od samego początku firmy i chcemy go dynamicznie rozwijać. Dlatego też wiedza i doświadczenie Pawła niewątpliwie pozwolą nam na jak najlepsze wykorzystanie potencjału naszej aktualnej oferty oraz wdrożenie wielu nowych produktów, które planujemy już w 2020 roku – dodaje Marek Cholewa Prezes Zarządu Europapier Polska.



Visual Media to segment biznesu Europapier Polska oferujący szeroki asortyment mediów do reklamy. Folie, papiery bilbordowe i posterowe, tkaniny banerowe, tworzywa sztuczne, systemy ekspozycji czy media do sublimacji to tylko niektóre z pozycji stale dostępnych w magazynie centralnym Europapier Polska. Firma współpracuje z czołowymi branżowymi producentami jak Orafol, oferując swoim klientom produkty najwyższej jakości na atrakcyjnych warunkach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Klientów, Europapier Polska otworzył salony sprzedaży w głównych miastach Polski, dzięki którym zapewnia szybki i wygodny dostęp do materiałów, a także możliwość odbioru osobistego. Rozwój Visual Media w Polsce realizowany jest w ramach strategii Grupy Europapier, która długofalowo inwestuje w tym segmencie w Austrii i całej Europie Środkowej.


 

REKLAMA

 

REKLAMA

 

 

Wybrane ogłoszenia

Idealna do domowego biura.
Ręcznie malowane torebki.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]
5 kolorów zabawy.
Nowa oferta marki JOVI
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Nowe tonery do drukarek Canon.
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Diamenty Forbsa dla naszej branży

    Po raz trzeci najważniejsza nagroda w biznesie dla najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw – Diament Forbesa 2021 - trafia do jednej z firm z naszej branży!!

    Więcej…  
  • Etykiety w roli głównej

    Lista zalet lata jest naprawdę imponująca. Początek wakacyjnego sezonu urlopowego, długie, słoneczne dni i ciepłe wieczory należą do najważniejszych pozytywów lipca. Jednak, miłośnicy gotowania oraz zdrowych, naturalnych produktów zapewne najbardziej cieszą się z sezonowych owoców i warzyw, których smak chciałoby się zachować jak najdłużej.

    Więcej…