Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W dobie ogromnej konkurencji i powiedzenia ?wszystko już było?, skuteczna promocja firmy nie jest prosta. Aby sprostać wyzwaniu, wykorzystywane są coraz lepsze i nowsze sposoby, które trafiają w oczekiwania klienta i zaskakują go. Od lat jedną z najchętniej wybieranych form reklamy są różnorodne gadżety, zawierające logo i adres strony www. Skutecznym nośnikiem treści okazują się przede wszystkim torby: zarówno typu ?eko?, jak i te zrobione z papieru. Przekonaj się, jak wykorzystać tę metodę w Twojej firmie.  

 

Torby eko ? skuteczna reklama

Torba ?eko? to gadżet wykonany z trwałego materiału, który pozwala na wielokrotne użytkowanie. Ze względu na swoje właściwości jest doskonałym nośnikiem treści i wpasowuje się w aktualne trendy. To opcja, która pozwala na dobre wyeksponowanie istotnych elementów, takich jak napis, czy dowolna grafika. Dzięki temu, że klient wykorzystuje ją podczas wykonywania różnych czynności, informacje o naszej firmie docierają do coraz szerszego grona odbiorców. Ogromną zaletą jest możliwość maksymalnej personalizacji. To my wybieramy elementy takie jak kształt, wielkość, kolor, długość i szerokość uszu, rodzaj tkaniny, kolory napisu, treść napisu, logo, czy jego wielkość. Dzięki dobremu planowaniu możemy niewielkim kosztem wyróżnić się na tle konkurencji, jednocześnie ocieplając swój wizerunek. Badania dowodzą też, że wręczenie klientom prezentu, którym może być torba, wpływa korzystnie na ich przywiązanie do nas i przyszłe wybory zakupowe.  

Torby papierowe ? nieśmiertelna reklama

Jednak mówiąc o torbach, które mogą być nośnikiem reklamy, nie mamy na myśli, tylko propozycji typu ?eko?. Ogromną rolę odgrywają także torby papierowe, wykorzystywane do wręczania materiałów o naszej firmie lub dodatkowych gadżetów. Możliwość personalizacji tego typu produktów jest w zasadzie nieograniczona. Dostępne na naszej stronie www wzory mogą zostać zmodyfikowane według Państwa preferencji i potrzeb. Torby papierowe w subtelny, ale skuteczny sposób docierają do szerokiego grona odbiorców i są doskonałe nawet w przypadku klientów, którzy nieufnie podchodzą do standardowej reklamy. 


Producent toreb reklamowych

Mer-Plus jest producentem toreb reklamowych. Działa w branży produkcyjnej od 1993 roku. W ofercie firmy znajdują się torby reklamowe zróżnicowane pod względem koloru rozmiaru oraz materiału, z jakiego zostały wykonane. Firma wykonuje ekskluzywne torby reklamowe, które są dopasowywane do faktycznych potrzeb i oczekiwań klientów. Wszystkie dostępne w ofercie torby są bardzo wytrzymałe, funkcjonalne i estetyczne. Mar-Plus produkuje torby dla przedsiębiorstw, organizacji i Klientów indywidualnych z Polski, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Austrii, Słowenii, Szwajcarii, Czech, Litwy, Łotwy oraz Malty. Personalizuje każdy produkt według wytycznych Klienta.

Oferowane torby z nadrukiem w postaci hasła reklamowego, logo lub zdjęcia to doskonały nośnik reklamy i promocji danej marki. W ciągu wielu lat działalności firmy zrealizowano zlecenia dla najbardziej znanych światowych marek, takich jak Ikea, Carrefour, Mann, Samsung, Makro, Huawei, Gilette, Loreal, Bacardi, Martini, Dewars, Deveron, Gautier czy Emirat-es Airlines. Stale wzbogacana oferta i poszukiwanie innowacyjnych technik druku i uszlachetniania papieru - nto główna domena firmy z Sulejówka. Wieloletnie doświadczenie w produkcji toreb reklamowych sprawia, że jest ona w stanie zapewnić gadżety reklamowe, które będą spełniały najwyższe standardy. Gwarantuje najwyższą jakość materiałów, solidność i terminowość wykonania oraz konkurencyjne ceny. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą producenta toreb reklamowych Mer Plus.

 

torby reklamowe producent , torby z nadrukiem

Kategoria: Aktualności - branża papiernicza
Odsłony: 1937