Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kreatywność w praktyce, czyli odkrywanie czym jest doświadczanie

    Psycholog Jerome S. Bruner* mówił: ??najefektywniejsze jest uczenie się wspólne z dorosłymi i rówieśnikami?. Wielokrotnie podkreślał jednak fakt, że dziecko najefektywniej uczy się przez doświadczenie. Kreatywność to cecha pożądana w dzisiejszym świecie, ale zadbać o jej rozwijanie należy bardzo wcześnie.

    Więcej…  
  • Raport Paperhat Poland ? zużycie papieru do celów marketingowych

    Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. 

    Więcej…